Gå til innhold

Hitman: Blood Money oppdrag tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hjelp hva skal jeg gjøre i den der Flatline levelen?

6193271[/snapback]

 

Begynn med å drepe en vakt (høylytt) så kommer alle andre mot deg, drep de og. så dreper du hovedobjektene og rømmer.....

 

Ganske enkelt

 

Det enkle er ofte det beste

6193359[/snapback]

 

skal jeg gjøre det samme i "a new life"?

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

hvordan forgifter jeg doughnutsene?
Endret av mark
Lenke til kommentar
Hjelp hva skal jeg gjøre i den der Flatline levelen?

6193271[/snapback]

 

Begynn med å drepe en vakt (høylytt) så kommer alle andre mot deg, drep de og. så dreper du hovedobjektene og rømmer.....

 

Ganske enkelt

 

Det enkle er ofte det beste

6193359[/snapback]

 

 

Hehe ja, men jeg hadde tenkt på å drepe med stil(Silent assasin) Jeg har klart å fått den der patient robe greia. Hva skal jeg gjøre så?

Lenke til kommentar

Merk! Du trenger ikke skytevåpen på dette brettet.

 

Guide for Flatline med SA:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Først sniker du deg opp klatregjerdet og bøffer den rosa let-inn slippen til han som står og røyker på "balkongen" der du nettopp klatret opp. Etterpå legger du deg inn og skifter til pasientrobe, og blir gjennomsøkt stille og fredelig av vakta. Etterpå går du inn til rommet med en vakt som sover over noen kameraer. Sedate-sprøyte ham, ta klærne og kast ham i dumpsteren utenfor. Stjel videoen og keycarden. Gå til gærneklinikken og gjem deg bak vinduet til du ser den ene vakta gå ut. Snik inn vinduet og sedate-sprøyte vakta som sitter i stolen. Ta klærne og kast ham i fryseren bak. Ta keycard og nøkkel på bordet ved vinduet (med mindre du tar vakta sin). Gå ned til fangen og begynn å prat med ham etter at du ser vakta som romsterer nede akkurat har gått inn døra på andre siden. Vent til vakta går inn på rommet på nytt for å gi fangen den nye "dødelige" sprøyta du har fått. Gå stille og rolig ut igjen til klinikken, altså der hvor alle gangsterne er. Du ghar nå fått vite at det er $50k for hvert hode du tar. I andre etasje er det en åpen dør til en av psykiaterne, ta klærne som ligger på kommoden. Gå til han som mannen i som trener. Han vil si at du skal møte ham på psyikatri rommet. Gå dit og rigg til en bombe under tauet på "balkongen". Gå tilbake og hør på 10 sek av hva fyren klager over, og strangle ham med fiberwire. Nå går du til andre siden av der du hentet de nye klærne dine, nemlig pasientenes øvre del. Gå til naborommet av der vakten står og lener seg mot døra og ut på balkongen, inn på mafiabossens rom og rigg opp gasstanken. Gut ut samme vei, og skift tilbake til dine originale klær. Når du hører den originale eksplosjonen se på kartet over siste røde prikken. Om den står der hvor den skal (ved siden av jordkloden) så sett av bomba di og gå stille gorolig ned til utgangen og inn på morgue. Det er ingen som skal være der, så det er bare å live opp fyren igjen, og stikke av.

 

Denne veien å gå funket veldig bra for meg, da det er minimalt med sjanser du må ta. Har klart den på "pro", hvor du ikke har savegames så forhåpentligvis sier sitt.

 

edit: skriveleif

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar

Dirk deg inn gjennom dørene på venstresiden av bygget så du kommer på baksiden, der finner du en strømboks som du ødelegger. Da kommer det en vakt bort dit som du ser gjennom vinduet, og når han gjør det klatrer du inn vinduet, går bak han og slår han ned/bedøver han, tar klærne og dumper han i kontaineren ved sidenav.

 

Deretter går du gjennom rommet han var i, og til venstre ut i rommet med alle pasientene og vaktene, og der finner du en globus du kan åpne, når ingen ser på bruker du giftsprøyta på alkoholflaska inni den. Da kommer det ene målet ditt dit senere og dør da han drikker av den.

 

Nå går du tilbake dit du kom fra, men istedenfor å gå inn i vaktrommet går du inn døren ved sidenav så du kommer ned i kjelleren, der tar du og slår ned/bedøver han som går rundt på høyre del av rommet, tar klærne og nøkklene hans og dumper han i kontaineren der inne.

 

Nå går du videre frem og opp ei trapp, der finner du 2 dører, en inn til cellene, og en annen inn til vaktrommet. Gå inn den til cellene, og ned trappen hvor du finner agenten du skal redde ut. Prat med han, og deretter sett sprøyta i han.

 

Nå er hovedmålet drept, og agenten blir transportert ut, så da går du bare samme vei tilbake, skift klær osv. og kommer deg ned til likhuset som er der du begynner mappet. Der vekker du agenten til live igjen, og bruker døren i bakdelen av rommet til å rømme.

 

Tada, Silent Assassin! Bare pass på at ingen ser deg før du slår dem ned eller bedøver dem.

Lenke til kommentar

Du glemte å drepe de to andre mobstere, du får 50k bonus for hver mann. For å drepe dem:

 

1. Gå opp i andre etasje og på rommet ditt (A, tror jeg det var) og vent til mobsteren forlater naborommet. Når han har gjort det, går du ut på balkongen og inn i naborommet. Der ser du en suppe (?) som kokes. Du går bort til gassen og saboterer den. Så venter du til han kommer tilbake, skrur på gassen og blir sprengt til helvete. Bare ikke stå inne i rommet når han gjør det. Av logiske grunner dør du også.

 

2. Finn treningsrommet og vent til mobsteren i den grønne kåpa kommer seg på benkpresset. Da kan du visst dytte stanga ned på ham. Dette er da noe jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Leste jo tilogmed det. :blush:

6194556[/snapback]

Jeg vet ikke om det er mulig å forklare det bedre enn det står der. Om du ikke skjønner hva du skal gjøre; du skal finne Agent Smith (hvorfor brukes det navnet i alle sammenhenger? :hm:) som gikk undercover for å drepe en mobster som også er innlagt i rehaben. Nå blir Smith holdt i psykiatriske avdelingen mot sin vilje av en eller annen grunn. Bruk guiden til Vrengtpolvott for å finne agenten og smugle ham ut.

Endret av KGB-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...