Gå til innhold

Hitman: Blood Money oppdrag tråden!


Anbefalte innlegg

Et lite tips...håper ikke det er en spoiler dette, men spillet er ikke over når rulleteksten kommer   :whistle:

6223494[/snapback]

Jeg har komt igjennom spillet, men det eneste som skjedde var at hjertet til 47 begynte sakte men sikkert å gå igjen - og så var det over. Ventet lenge på at jeg skulle kunne reise meg og plaffe ned alle. Er det noe jeg ikke har fått med meg? Trodde dette kun var for at folk skulle glede seg til neste Hitman

 

6260118[/snapback]

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

du må trykke fort på W eller hva enn ps og xbox har
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har kommet til det hvite hus oppdraget. Men jeg veit ikke ossen jeg skal komme meg videre etter jeg har gått gjennom metall detektor tingen. Kan noen hjelpe meg? :)

6306596[/snapback]

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Til venstre er det en do, gå lenger frem. Der ser du enda en do til venstre, gå inn der. Så kommer en en sånn dude du kan ta livet av. Så tar du klærne hans.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg har kommet til det hvite hus oppdraget. Men jeg veit ikke ossen jeg skal komme meg videre etter jeg har gått gjennom metall detektor tingen. Kan noen hjelpe meg? :)

6306596[/snapback]

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Til venstre er det en do, gå lenger frem. Der ser du enda en do til venstre, gå inn der. Så kommer en en sånn dude du kan ta livet av. Så tar du klærne hans.

6308838[/snapback]

 

Jeg håper at du mener at vedkommende møter sin skjebne med ansiktet nedi klosettet...et ulykkesdrap?

 

Raskt, lydløst og (nesten) smertefritt :tease:

Lenke til kommentar

Btw, burde vel bidra med et par guider?

 

"CURTAINS DOWN" (operaen i Paris)

Standard utstyr, ikke noe annet.

 

Gå rett inn i hallen, og til venstre. Der snakker du til vakten som står i resepsjonen. Etter å ha fått den ekte pistolen, går du inn på badet (døra til høyre) og drar fram en sprøyte. Det vil komme en arbeider inn etterhvert, snik deg bak ham og slå ham ut med sprøyta (ikke giftsprøyte). Ta klærne hans og gjem ham i containeren.

 

Nå går du ut, og går to ganger til høyre. Gå inn døra, og nedover helt til du kommer til et stort rom med to arbeidere. Gå helt bort til den borterste døra og vent med å dirke opp låsen til den ene har gått ut av rommet, og går ned trappa og inn gangen der. Ta første dør til høyre, som fører deg til omkledningsrommene med en gull- og sølvstjerne ved siden av dørene.

 

Avhengig av hvor lang tid du har brukt, må du nå sette i gang med fellene. Sjekk med kartet om offeret fremdeles er på scenen og øver. Er han det, trenger du ikke bry deg om ham ennå.

 

Følg gangen til du kommer til to midtdører vis-a-vis omkledningsrommet med sølvstjerne, og gå helt opp til metallplatået og rundt det. Om du leter litt, vil du få fram en mulighet til å plante en bombe. Gjør dette, og løp så ned til omkledningsrommet med sølvstjernen. Gjem deg i skapet og vent....og vent..... avhengig av hvor lang eller kort tid du har brukt.

 

Statisten vil etterhvert komme og øve seg på å skyte med pistolen. Dette gjør han i en liten stund før han må på toalettet. Denne tiden benytter du til å skifte ut rekvisita-pistolen med den ekte, og gå ut før han er tilbake.

 

Nå kan du gå tilbake til det toalettet der du stjal klærne til arbeideren og ta tilbake klærne dine. Deretter kan du gå inn i selve operaen og nyte forestillingen.

 

Når Alvaro d'Alvade er ihjelskutt av statisten, vil du se at det kommer en mann styrtende ned fra en VIP-losje. Han kommer til å sørge over sin venn - og nå er det rette øyeblikket til å sende en lysbjelke ned i hodet på ham. Utløs bomben som du har plassert, nyt den andre forestillingen og forsvinn lydløst.

 

SA-rating, 0/100 notoriety :)

 

"A NEW LIFE"

Som vanlig: Standard utstyr.

 

Med en gang du starter, løper du bort til bakerens bil og rapper smultringene. Løp rundt hjørnet av busken og sedate smultringene med en sprøyte (IKKE poison). Deretter løper du til den hvite bilen og trykker E når du er ved siden av den.

 

To FBI-agenter vil spise disse og umiddelbart svime av. Gå inn i bilen, ta videokasetten og en av uniformene. Alternativt kan du ringe opp offeret ditt, for å kjøpe litt tid.

 

Nå går du bort til sikringsboksen som er på veggen rett bak bakerens bil, og river ut noen sikringer. Fra nå av kan du bestemme selv hvilken vei du tar inn i huset - så lenge du kommer deg raskt til tv-rommet. Her vil offeret ditt tilbringe store deler av tiden.

 

Snik deg bak ham når han har satt seg ned i godstolen og drep ham med en giftsprøyte (fibertråd anbefales ikke, da det tar noe lengre tid) og dra ham inn i kottet like etter. Vent til FBI-agenten har gått forbi før du går ut igjen.

 

---

 

Alternativ måte:

Om man leter litt i nabohuset, finner man en flaske kloroform. Denne kan man bruke til å svimeslå agenten som går rundt og sniffer på noen truser i annen etasje. Offeret vil gå opp og ned med jevne mellomrom - man må få unna de to agentene som er i annen etasje før man kan tenke på å dytte offeret ned trappa eller kaste ham over rekkverket. Det blir SA-rating selv om kroppen blir funnet.

 

---

 

Nå må du få tak i mikrochipen, som henger rundt konens hals. Her er det to måter å ta livet av henne på, begge ved hjelp av en ulykke:

- Finne litt tennvæske i skuret i hagen og ordne litt med grillen, resten går smertefritt.

- Vente til kona har gått inn for å bade i det innendørs badebassenget, her kan du vente på en sjanse til å dytte henne mot en kant og dermed drepe henne. Vær obs på at det kan ta en stund før hun dør. Liket gjemmer du i badstua rett bak. Dette må gjøres raskt, da det er en agent som patruljerer området.

 

Nå kan du velge mellom å hente dressen din eller ikke, og stikke av.

 

BTW: på Pro kan du ikke glemme dressen...

6391180[/snapback]

 

SA-rating, 0/100 notoriety :)

 

Mer kommer!

Endret av PhoboS87
Lenke til kommentar

Nå må du få tak i mikrochipen, som henger rundt konens hals. Her er det to måter å ta livet av henne på, begge ved hjelp av en ulykke:

- Finne litt tennvæske i skuret i hagen og ordne litt med grillen, resten går smertefritt.

- Vente til kona har gått inn for å bade i det innendørs badebassenget, her kan du vente på en sjanse til å dytte henne mot en kant og dermed drepe henne. Vær obs på at det kan ta en stund før hun dør. Liket gjemmer du i badstua rett bak. Dette må gjøres raskt, da det er en agent som patruljerer området.

6371529[/snapback]

 

 

- Du kan også ta sedate/poison i den flaska på kjøkkenet som hun drikker av med gjvene mellomrom.

 

- Har du på deg klovnedrakta vil hun forsøke å forføre deg. Du følger henne inn i ett rom der du kan sedate/poison på flasken hun drikker av der inne. Eller bare bruke sprøyten på damen :)

 

BTW: på Pro kan du ikke glemme dressen...

Lenke til kommentar

Hitman Blood Money FAQ

 

dette er en side jeg fant på cheatplanet

det er ikke cheats, men walkthroughs, som skal gjøre det lettere for deg og runne spillet. på denne siden står det åssn du kommer deg videre og åssn du skal gjøre ditt og datt. For di som synes cheats er "ulovlig" (mener det ikke på samme måte som og stjele)..dette er ikke ulovlig, for dette er ikke cheats. Det er utrolig greit og bruke når du sitter fast i et oppdrag.

 

hvis du søker etter andre walktrhroughs eller cheats så går du bare inn på cheatplanet -> PC,PS,XBOX,PSP,OSV -> guide,cheats,FAQ,osv...

 

jeg klarte "vintage year" takker være den siden der..(jeg brukte ikke koder)

 

-mvh XittO aka ColectR aka Petter- :thumbup:

Endret av xitto
Lenke til kommentar

dette spillet har eidos nådd langt med. Et giga steg fra silent assassin og contract.

som begge forsåvidt var utrolig teite og historie fattig..det eeeneste "problemet" til hitman blood money er at de har hatt utrolig dårlig fantasi på navn..men ellers er spillet

på toppen av serien..men fortsatt er splinter cell min favoritt :thumbup: hitman kommer etter :w00t:

Endret av xitto
Lenke til kommentar

Jeg mener at navnene på målene til 47 var velvalgte denne gangen. Navnene passer så bra sammen med personlighetene til ofrene. Ta for eksempel Alvaro d'Alvade - helt perfekt navn på en operasanger! Oooog... Skip Muldoon? Høres like dumt ut som personen ER dum! ;)

Lenke til kommentar

hehe..joda..men ta foreksempel agenten mr.smith..det er også en del andre som jeg ikke husker navnet på, men husker vertfall at der og da (i spillet) at jeg synest jeg har sett de navnene i andre spill/filmer..men det er jo selfølgelig ikke aaalle sammen som har dårlige fatasifattige navn :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
hehe..joda..men ta foreksempel agenten mr.smith..det er også en del andre som jeg ikke husker navnet på, men husker vertfall at der og da (i spillet) at jeg synest jeg har sett de navnene i andre spill/filmer..men det er jo selfølgelig ikke aaalle sammen som har dårlige fatasifattige navn :)

6394735[/snapback]

 

vel agent smith er jo en fast gjengang i hitman spillene da! han har jo hvert med i alle spillene og hver gang har mr.47 vært nødt til å redde livet hans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...