Gå til innhold

Hitman: Blood Money oppdrag tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan i alle dager fikk du SA på A new Life?

 

Her er walkthroughen jeg skrev for det brettet, denne kommer med på en walkthrough for hele spillet jeg jobber med. Trenger forøvrig hjelp til alle som er interessert, og kan de fleste brettene godt nok til å kunne få SA.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

A NEW LIFE

 

When you start, walk straight ahead and up to the caterer car. Wait for him to leave, and use your sedative syringe on the donuts. Now, wait for him to return, and give the donuts to the FBI agents in the car across the street. Wait until they are sedated, and steal their clothes, guns and the video tape.

 

Now that you have the FBI clothes, you can access the house without causing any ruckus. When you enter the house, walk straight forward to the outside with the pool. Turn right and enter the room with an indoor pool, where the wife with the microfilm necklace will be taking a swim very soon. Wait there until she leaves the pool, and enters the room with the sauna. Sedate her, and drag her into the sauna where you steal her necklace.

 

Now you go back into the entrance hall, and walk up the stairs to the second floor. Walk straight ahead so you don't have to walk near an FBI agent, which makes it easier being undetected. Walk through the bathroom, and into a very feminine room. Check your map and see if your target is, if he's not in the room directly across from the one you are in now, continue into his room. (It's the one with the alcove)

 

Stand behind the alcove, and pull out your Fiberwire. Wait for him to enter, and press and hold the attack button, and sneak up behind him while he's at his computer. When you're behind him, let go of the button, and you'll snap his neck. Now you pull him behind the alcove, and steal his gun and holster it.

 

Now you take the same path down, and leave the house. Enter the FBI van, and change back into your suit, and leave the map at the gates where you started the map.

 

This will give you Silent Assassin rating on all dificulties.

Lenke til kommentar

Vet noen hvordan i huleste det går ann å smugle med seg våpen man finner (som ikke passer i jakkelomma!) rundt?? Vil så gjerne ha ei svær rifle her, men vet ikke hvordan jeg skal få transportert den rundt uten å få polisen etter meg..

 

Noen forslag?

 

PS! har allerede prøvd div. kofferter.

Lenke til kommentar
Vet noen hvordan i huleste det går ann å smugle med seg våpen man finner (som ikke passer i jakkelomma!) rundt?? Vil så gjerne ha ei svær rifle her, men vet ikke hvordan jeg skal få transportert den rundt uten å få polisen etter meg..

 

Noen forslag?

 

PS! har allerede prøvd div. kofferter.

6196550[/snapback]

Tror ikke det går.

 

Jeg tror at riflene er ment som afterkos når man er ferdig med spillet. Så kan du gjøre oppdragene på grovest mulig måte. :)

Lenke til kommentar
Tror det kommer til å bli lite poster her pga at du trenger en fittegod pc bare for å få dritten til å svive rundt, samma om jeg har på full grafikk (1280x1024/Very High på alt/16AF/6AA) eller om jeg har på dårligeste (640*480/low details/0AA/0AF) så lagger det som bare f!  Men har lik FPS med alle oppløsninger og settings..  (rundt 10-15)

ATi Radeon X800XT, 1536MB 400MHz TwinMOS RAM, AMD Athlon 2800+.

Speccsa skal holde mer enn nok, men alikevel så går det faenke påpcen !

6184151[/snapback]

 

Haha, for noe tull! Jeg hadde aldri noen problemer med Blood Money! Min PC er langt ifra den beste på markedet, og jeg spilte med ganske høye instillinger (1152 oppløsning, high-instillinger, AA og AF begge på 4X). Gikk ikke hysterisk glatt, men det holdt seg stabilt på 20-30 FPS. Høres kanskje lite ut, men det gikk faktisk ikke så hakkete. Bare litt "tregere". Likevel veldig jevnt og stabilt, så jeg hadde ingen problemer.

Lenke til kommentar
Dette skyldes jo da en bug som noen får, som gjør at FPSen holder seg lav uansett hva man gjør. Er en patch ute som jeg postet i en annen tråd her på forumet.

6196642[/snapback]

 

Selvfølgelig. Vet om dette problemet. Men Shaper snakker om buggen som om det var noe universellt. Jeg kjenner mange som har skaffet spillet (på uetisk vis, om noen skulle lure), og ingen av dem har problemer med spillet. Noen har ATi, andre har ikke.

Lenke til kommentar

For SA rating gjør du følgende:

 

Følg etter første "fuglen" inn et smug, stikk en sprøyte i ham(ikke dødelig) ta kofferten å plant bomben i den. Ta drakten til fuglen.

Nå burde du kunne se hvor det første "målet" er.

Gå dit, lever bomben. Gå ut av kontoret å spreng bomben.

Gå inn til kontoret igjen å ta walkie talkien til han du akkurat drepte.

Nå burde de to andre målene bli synlige på kartet.

 

Det beste nå er å finne damen som går rundt, hun går med jevne mellomrom inn i smug, følg etter henne inn et smug å ta henne ut med en dødelig sprøyte, gjem liket i en container.

 

Nå må du finne sistemann, han skifter plassering mellom et par bygninger, så se på kartet i 3 etasje(han sitter klar med en sniper). Gå til hans plassering, å snik deg bak han å ta han ut med sprøyte eller fibre wire.

 

Hvis alt har gått greit til nå, burde du få SA rating på missionet.

Endret av St.Matias
Lenke til kommentar

Eller!

Først løper du til smuget rett over HQ til fuglene. Gå opp til greia som holder painoet oppe, plasser bomba og gå ned. Gå inn i smuget til HQ til fuglene når det er klart og sedate fyren som røyker bak muren i gården. Gå opp til rommet ved sjefsfuglen og vent på den røde fuglen til å komme. Når den har kommet og lagt fra seg diamantkofferten, giftsprøyter du sjefen så fort vakta har snudd ryggen til. Dra ham til boksen på andre siden av rommet og gjem ham. Etter det tar du diamantkofferten og går ut for å skifte tilbake igjen. Vent til kyllingdama kommer seg under paionet og bomb skiten ned. Ta walkien og følg etter den nye røde prikken på kartet og kverken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...