Gå til innhold

Hitman: Blood Money oppdrag tråden!


Anbefalte innlegg

Her kan vi stille spørsmål, hjelpe hverandre med oppdrag og hvordan man får Silent Assassin.

 

Jeg kan vel starte med det første ordentlige oppdraget som er på vingården (husker ikke navnet på oppdraget).

 

Utstyr: trenger ikke pistol, men kan være greit til å få folk til å bli "human shield" slikat du kan slå dem i svime. Ta med med det vanlige, sprøyter, bombe etc.

 

Fremgangsmåte for SA.

 

Med en gang du starter snur du deg, da ser du en man som går mot et hjørne. Følg etter mannen og slå han i svime. Så ta du klærne hans og gjemmer kroppen hans. Så går du til starten og videre til motsat side av der du slo ned den første vakten. Der ser du en vakt og gjør det samme med han som med den første vakta. Så går du tilbake der du starta og gjennom to store dører. Da kommer du til et stort åpent område med noen vakter og huset til han du skal drepe. Bare gå forbi dem helt til du kommer til et skyggelagt område i et hjørne (på motsat side av der du tok den andre vakta). Når du står det ser du et rør som du kan klatre opp slik at du kommer deg opp på taket. Sørg for at ingen ser at du går opp på taket eller at dus står der oppe. Så går du inn i et vindu et par meter fra der du kom opp på taket. Med en gang du er inne så holder du inne CTRL for å snike. Så går du sakte men sikkert mot målet med en sprøyte og tar han. Så drar du han ut på balkongen og kaster han utenfor.

 

Pheww, mye skriving og sikkert noen skrivefeil.

 

Så går du tilbake til starten (ikke bytt klær) og inn hovedinngangen der det er masse folk. SÅ går du inn døre rett forran deg. Da kommer du inn i et litmørkt rom med en trapp til høyre. Inne i dette rommet står det en vakt, ved siden av vakten er det noe tau som er festet til noen store tønner med druer. Så fester du bomba på tauet og går ned en etasje. Så venter du til han mannen du skal drepe (i rosa skjorte) står i et hjørne under tønnene. Men før du sprenger bomba må du sørge for at ingen står ved siden av bomba slik at de også blir drept. Når det er gjort kan du sprenge bomba og den metrofile mannen dør.

 

Så løper du og tar på deg dressen din igjen og løper til det stedet der den andre vakten ble slått bevistløs. Her vil du se en skråning og en liten sti ned til flyet du skal flykte i. Gå helt ned. Nede står det en arbeider som har en liten røykepause. Ikke drep han bare slå han i svime og dra han slik at han detter ned i vannet. Så er det en annen vakt litt lenger unna, til venstre. Han sniker du deg bak og tar han som human shield og slå han ned. Gjem kroppen likebak en kasse ved der du står. Men vær rask her for det kan komme en arbeider til når som helst fra heisen, så pass på! Nå sniker du deg bort til flyet og forbi en sovende vakt. Nå kan du du trykke på "E" for escape.

 

Husk på å ikke drepe andre enn målene dine.

 

FINITO.

 

Jeg håper at andre kan bidra med guider til de andre oppdragene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det kommer til å bli lite poster her pga at du trenger en fittegod pc bare for å få dritten til å svive rundt, samma om jeg har på full grafikk (1280x1024/Very High på alt/16AF/6AA) eller om jeg har på dårligeste (640*480/low details/0AA/0AF) så lagger det som bare f! Men har lik FPS med alle oppløsninger og settings.. (rundt 10-15)

ATi Radeon X800XT, 1536MB 400MHz TwinMOS RAM, AMD Athlon 2800+.

Speccsa skal holde mer enn nok, men alikevel så går det faenke påpcen !

Lenke til kommentar

holy mother fucking crap. jeg spillte ett brett der man skulle crashe et bryllup. men det var i missisipi der det kryr av rednecks. så ALLE hadde våpen.

 

ting gikk så klart til helvete. og 50++ folk kommer stormende mot meg, jeg finner et litt høl å hjemme meg i og de løper mot meg. jeg drar frem min custom MP5, med Lyddemper, Magnum ammo, Laser sikte, og frontgrep, og 4 magasiner. her ble det slakt. he he he. griede missionet som pykopat, så jeg skal prøve igjen..

Lenke til kommentar

Jeg er på oppdraget i Rehabilitation Centeret. Hvis du ikke har kommet dit, ikke les dette.

 

 

Jeg har funnet ut hvordan jeg skal drepe de to første mobstere, den første ved å forgifte alkoholflaska og den andre ved å sabotere gassen på rommet. Hvordan skal jeg drepe han tredje? Jeg får hint om at han regelmessig trener på benkpress, men når jeg kommer bort til det, får jeg ingen valg om å skru/sabotere noe. Jeg finner heller ingen måte å drepe han når han trener. Hva skal jeg da gjøre?

 

Lenke til kommentar

fikk netopp silent assassin på den

 

 

drepte han drankeren med å slippe en lysekrone på han, drepte han handre med gass, samme som deg. når han karen trener på benkpress, må du stå helt inntil og slippe stanga på han, da han ligger der, noe så meg altid når jeg gjorde det så, jeg ble lei og stakk han med poison og lot han ligge mitt på trengings gulvet, fikk fremdeles silent assassin

 

Lenke til kommentar

Du ha 2 bomber. Den ene setter du lys-riggen over han som synger, og den andre over lys kronen. Men du må huske og sette den på lys-riggen først! Ellers funker det ikke. Men i hvertfall, når du har sprengt den ene kommer han som ser på løpende ned og da sprenger du lys kronen i hodet på han.

Lenke til kommentar
Du ha 2 bomber. Den ene setter du lys-riggen over han som synger, og den andre over lys kronen. Men du må huske og sette den på lys-riggen først! Ellers funker det ikke. Men i hvertfall, når du har sprengt den ene kommer han som ser på løpende ned og da sprenger du lys kronen i hodet på han.

6191869[/snapback]

 

 

Hvor er han lydfyren jeg få Keycard fra?

Lenke til kommentar

Det jeg gjør er å hente den ekte WW1 pistolen i jakken i resepsjonen, så bedøver jeg en arbeider som drar på toalettet og tar klærne hans. Deretter tar jeg veien ned til baksiden av scenen via kjelleren. Når vakta utenfor garderobene går på do går jeg inn i garderoben ved sidenav offeret sitt, og stiller meg i skapet i garderoben til han som skyter offeret mitt i stykket, og mens han drar på toalettet i pausen bytter jeg ut den falske WW1 pistolen hans med en ekte, ladd WW1 pistol. Og så går jeg opp og legger bombe på lysekronen. Og når offeret mitt blir skutt av sin motspiller kommer det andre offeret løpende ned, og så sprenger jeg lysekronen når han snubler på vei dit.

Lenke til kommentar
Det jeg gjør er å hente den ekte WW1 pistolen i jakken i resepsjonen, så bedøver jeg en arbeider som drar på toalettet og tar klærne hans. Deretter tar jeg veien ned til baksiden av scenen via kjelleren. Når vakta utenfor garderobene går på do går jeg inn i garderoben ved sidenav offeret sitt, og stiller meg i skapet i garderoben til han som skyter offeret mitt i stykket, og mens han drar på toalettet i pausen bytter jeg ut den falske WW1 pistolen hans med en ekte, ladd WW1 pistol. Og så går jeg opp og legger bombe på lysekronen. Og når offeret mitt blir skutt av sin motspiller kommer det andre offeret løpende ned, og så sprenger jeg lysekronen når han snubler på vei dit.

6192273[/snapback]

 

 

Hvordan kommer jeg meg opp på lyskronen??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...