Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tannleger skal jo egentlig ha sånne greier foran munnen sin ja.

 

Det jeg misliker mest med tannleger er egentlig når tannlegen prøver å føre en samtale mens jeg har munnen full, sikker for å prøve å roe ned meg. "du går på x skolen?" "ahma" "går du på fotball da?" "a-a" Eller når jeg nesten brekker meg pga det er så mye som er i munnen på en gang.

Hadde en bedre opplevelse sist gang da tannlegene var jenter som så ut som de nettopp hadde krysset 20årene, og som ihvertfall var litt forståelsesfull og hadde litt humor. Forresten litt rart at de var så unge, siden jeg har alltid sett for meg tannlegeyrket som et skikkelig statusyrke som tar mange år å utdanne seg til.

 

Syns det kult å være hos tannlegen jeg, selv om han tannlegen jeg er hos er litt gææern tongue.gif

Kanskje derfor du synes det er kult å være hos tannlegen...

 

Irriterer meg over hva som er pensum til norskprøva i morra. Jeg klarer å skrive helt synes jeg selv, bortsett fra kanskje noen tastefeil. Men jeg må blant annet øve på masse fremmedord og annet om selve grammatikken i norsk. Som om jeg noensinne kommer til å få bruk for å vite hva fonologi, semantikk, kasus, diatese, tempus, syntetiske språk er for noe!

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Sånne som deg fremstår som inkompetente, siden dere ikke klarer å mestre noe såpass enkelt som å skrive sitt eget morsmål korrekt. Jeg er nok ikke noen nerd, men etter 13 år med skole og norskundervisning, bør man klare elementære ting som og/å, òg/og, èn/en, orddeling og stor forbokstav.

 

*Smilefjeeees*

Der har du faktisk ein feil sjølv, gitt. Eg sei ikkje at eg er perfekt, og eg sei ikkje at du er (eller framstår som) perfekt heller, men du kan ikkje klage på dei som ikkje klarer "elementære ting som og/å, òg/og, éin/ein" når du ikkje klarer det sjølv. Eg skal vere snill og anta at rotinga med aksentteikn berre var ein glipp. ;)

 

(Og berre så dykk veit det, eg er vanlegvis ikkje typen til å kommentere skrivefeil, men denne gongen klarde eg ikkje å halde meg unna.)

 

Ellers seier eg meg einig med The Game og KoffeinKanin ang. skrivefeil og kommentering.

Sorry, jeg mente "én" og ikke "èn". :)

Lenke til kommentar

Dette irriterer meg litt.

Kjedekollisjon

 

De to fremste bilene klarte først å stoppe, men en tredje bil kolliderte i bil nummer to, som igjen ble skjøvet fremover og traff den første bilen. I tillegg kom det to biler til som heller ikke greide å stanse.

 

Fra adressa.no nå

 

En etter en kommer dem kjørende inn i køen, hva skjer med 1-2-3 regelen for avstand til bilen forran?

Det er 70 sone der, flere felt og god sikt.

Lenke til kommentar
"hvem pc skal jeg kjøpe?"

"hvem skjermkort er best?"

 

BRENN I HELVETTE!! lær dere å skrive; H V I L K E N / H V I L K E T

 

takk for meg :)

 

ja fy faen.. det er jeg drittlei også, overaskende mange som bruker hvem i stede for hvilken

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...