Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Jeg var på en slags fest i nærheten her hvor LITT, jeg gjentar; litt alkohol fant sin vei innabords. Hadde planer om å dra hjem ganske tidlig, men da jeg kom bort til sykkelen min (trampsykkel) fant jeg ut at kjeden hadde blitt helt vrengt, bokstavelig talt. Flere folk hadde prøvd å fikse det, men uten hell. Jeg prøvde også, men greide det altså ikke. Fant ut at jeg trengte verktøy. Deretter måtte jeg ringe foreldrene mine å be en av de hente meg og pappa lukta selvfølgelig noe alkohol av meg. Lite populært.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørs jo på hvor gammel han er, da. :')

Foreldrene mine oppmuntrer meg til å la dem hente meg hvis jeg har drukket, og jeg har kun opplevd at de er blitt sure for at jeg har drukket to ganger. Ene gangen var på skoleballet i åttende, andre var da jeg drakk meg så full at jeg lå og spydde og diverse annet på en semi-øde øy.

Lenke til kommentar
At jeg ikke gidder å dra på ulvøya med vennene mine :p Det frister, men jeg orker ikke å ta buss/gå helt ned dit og opp igjen. og jeg har ikke penger til å betale for å komme inn.

Ulvøya er beste stedet i Oslo da. Er verdt det. Nå får jeg gratis inngang, men allikevel :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...