Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Jeg irriterer meg over at: Mamma irriterer seg over Dragonforce musikken min, og setter inn Bryan Adams (Neeeedtur)

Jeg irriterer meg over at: Folk er trege med vilje (greit, skjønner det hvis man går i 5.klassen, men når 9.klassinger begynner med så barnslige ting)

Jeg irriterer meg over at: Nettet detter ut

Jeg irriterer meg over at: Folk smatter

Jeg irriterer meg over at: Folk puster høyt (jada, dette er nok utrolig merkelig)

Jeg irriterer meg over at: Er barnslige for alderen

Jeg irriterer meg over at: Folk spør: Er du sur?

Jeg irriterer meg over at: enkelte folk Disser oss Nordlendinger.

Jeg irriterer meg over at: Venner skrive Bokmål på msn, og ikke dialekt.

Jeg irriterer meg over at: Folk argumenterer dumt i krangler, uten å ha satt seg inn i "Fiedens" synsvinkel.

Jeg irriterer meg over at: Folk spammer ned forum.

Jeg irriterer meg over at: Norge er et overpriset land

Jeg irriterer meg over at: Bensin/Diesel prisene er høye (selv om jeg ikke har bil)

Jeg irriterer meg over at: Venner faktisk sjekker loggen min hvis de sitter på min pc, er så utrolig frekt gjort (Alle har vel rett til sitt Privatliv)

Jeg irriterer meg over at: Det ble tomt for Cola i glasset mitt nettop

Jeg irriterer meg over at: Jeg klarer å ødelegge det meste jeg tar i!

Jeg irriterer meg over at: folk ikke klarer å godta andre sin musikk smak (Synes ikke Guns`n roses er bra, men sier ikke til de som liker de at de suger)

Jeg irriterer meg over at: Jeg solgte Logitech G25 rattet mitt :cry:

Jeg irriterer meg over at: Noen faktisk mener at X360 knuser Ps3, når flere seriøse videoer faktisk viser at PS3 hardware er bedre en X360. At spillene er dårligere grafikk på, er jo spillprodusenten sin feil.

Jeg irriterer meg over at: Jeg blir drept av et Heli/fly i Bf, når jeg ikke har noe kjøretøy.

Jeg irriterer meg over at: Jeg nå må hente meg Cola.

 

Er mye på listen ja..... :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg irriterer meg over at: Norge er et overpriset land

Jeg irriterer meg over at: Bensin/Diesel prisene er høye (selv om jeg ikke har bil)

Heldigvis er hva som er dyrt relativt til inntekt.

 

Jeg irriterer meg over at: Noen faktisk mener at X360 knuser Ps3, når flere seriøse videoer faktisk viser at PS3 hardware er bedre en X360. At spillene er dårligere grafikk på, er jo spillprodusenten sin feil.
Jeg irriterer meg over at: Folk argumenterer dumt i krangler, uten å ha satt seg inn i "Fiedens" synsvinkel.
Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over at: Noen faktisk mener at X360 knuser Ps3, når flere seriøse videoer faktisk viser at PS3 hardware er bedre en X360. At spillene er dårligere grafikk på, er jo spillprodusenten sin feil.

Hva så om PS3 har bedre hardware enn X360? Det er ikke alle som tenker «Den konsollen har best hw, derfor må jeg kjøpe den!»

Og hva så om noen spill har bedre grafikk enn andre? Det er ikke alle som er grafikkhorer, eller kjøper et spill bare fordi akkurat det spillet har best grafikk akkurat nå.

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over at: Noen faktisk mener at X360 knuser Ps3, når flere seriøse videoer faktisk viser at PS3 hardware er bedre en X360. At spillene er dårligere grafikk på, er jo spillprodusenten sin feil.

Hva så om PS3 har bedre hardware enn X360? Det er ikke alle som tenker «Den konsollen har best hw, derfor må jeg kjøpe den!»

Og hva så om noen spill har bedre grafikk enn andre? Det er ikke alle som er grafikkhorer, eller kjøper et spill bare fordi akkurat det spillet har best grafikk akkurat nå.

 

Driter da vel i om ikke alle er grafikkhorer.

Nårtid sa jeg at "alle tenker «Den konsollen har best hw, derfor må jeg kjøpe den!»??

Sa jeg at alle er grafikkhorer?...Nei!

Sa aldri at det hadde noe å si at et spill har bedre grafikk en andre.

 

 

Jeg bare sier at det er dumt å påstå at den ene konsollen har bedre grafikk enn den andre, når det er bevist at hardware i ps3`en er bedre enn X360.

Grafikken har faktisk mye med spillopplevelsen å gjøre også, tror ikke like mange ville ha spillt Grand Turismo Prologue, hvis det var samme grafikk-nivå som Grand turismo 2.

Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg mista lappen i går :(

 

Kjørte i 87 i noe jeg var helt sikker på var en 80 sone. dette ubebygde stedet hadde seff en avkjørsle, som gjorde at det var 60. så på det etterpå og 60-skiltet var gjemt godt bak en busk.

 

85 er grensa for å miste lappen.. sureste 2 kmh jeg har kjørt. kjører nesten aldri over fartsgrensa ellers.

Lenke til kommentar
Irriterer meg at jeg mista lappen i går :(

 

Kjørte i 87 i noe jeg var helt sikker på var en 80 sone. dette ubebygde stedet hadde seff en avkjørsle, som gjorde at det var 60. så på det etterpå og 60-skiltet var gjemt godt bak en busk.

 

85 er grensa for å miste lappen.. sureste 2 kmh jeg har kjørt. kjører nesten aldri over fartsgrensa ellers.

85 i 60-sone? Eller 85 i 80-sone?

 

---

 

Irriterer meg over at folk må irritere seg over iP-/Ipod. Og at eksamen kanskje blir rammet av streik.

Endret av KristofferB
Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over at: Venner skrive Bokmål på msn, og ikke dialekt.

Ja, det er ganske fælt.

Selv kvitter jeg meg umiddelbart med dem, hvis noen av "vennene" mine skulle finne på slikt. Får være måte på.

 

Jeg blir rimelig irritert når folk sier at de "kjørte seks kilometer for fort", hvis de holdt 66 km/h i 60-sonen. Gledelig å se at Potetgullmann1 fikk det riktig, iallfall (og leit å høre om tapet av førerkortet).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...