Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meg? Jeg har problemer med pc som faen nå :( Hatt det i over en måned nå, før det hadde jeg aldri noen problemer.

 

Edit; Men med tanke på hvor mange pc-er jeg har så er det ikke rart at noen må det være problemer med:P Laptopen jeg har nå skal jeg fikkse bare for en jeg kjenner.

Endret av Blink-182
Lenke til kommentar
Ser meg faktisk enig med The Game jeg. Ja, det er irriterrende med folk som "skrivver somm detta herr" men likevel, det er mer irriterrende med folk som retter deg opp hvis du skriver én feil i et innlegg på 20 setninger.

 

Egentlig, det er forbanna irriterrende, i forrhold.

Amen.

Lenke til kommentar
Sånne som deg fremstår som inkompetente, siden dere ikke klarer å mestre noe såpass enkelt som å skrive sitt eget morsmål korrekt. Jeg er nok ikke noen nerd, men etter 13 år med skole og norskundervisning, bør man klare elementære ting som og/å, òg/og, èn/en, orddeling og stor forbokstav.

 

*Smilefjeeees*

Der har du faktisk ein feil sjølv, gitt. Eg sei ikkje at eg er perfekt, og eg sei ikkje at du er (eller framstår som) perfekt heller, men du kan ikkje klage på dei som ikkje klarer "elementære ting som og/å, òg/og, éin/ein" når du ikkje klarer det sjølv. Eg skal vere snill og anta at rotinga med aksentteikn berre var ein glipp. ;)

 

(Og berre så dykk veit det, eg er vanlegvis ikkje typen til å kommentere skrivefeil, men denne gongen klarde eg ikkje å halde meg unna.)

 

Ellers seier eg meg einig med The Game og KoffeinKanin ang. skrivefeil og kommentering.

Lenke til kommentar

Men likevel, det er irriterende at de første 5-10 postene bemerker den samme skriveleifen, eller nevner at han har postet i feil kategori osv. Noen som tydeligvis ikke har skjønt at rapporter knappen finnes, og så kan de heller svare på det tråden angår, enten den er feilpostet eller ikke.

Lenke til kommentar
Irriterer meg over det fæææle lyset tannlegene har over stolen.. grøss, får tårer i øya av å se opp mot det.

Det er ikke sterkt lys, men alikevel forferdelig å se på

Jeg liker ikke tannlegen i det hele tatt.

Stolen er jo skummel, lampene er helt jævlige. Frakkene og munnbindene..*grøss*

Og ikke minst alle verktøyene de bruker i kjeften min pirkegreier og alt mulig.

Jeg har tannlegeskrekk, og vil helst leges i narkose før jeg skal borre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...