Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er bare mange av oss på forumet så skulle så inderlig ønske at alle dere homohatere tok dere en tur utenfor døren og gjerne åpnet en bok innimellom. Etter å ha lest utallige diskusjoner på dette emnet har jeg ikke enda funnet et godt argument som er god nok grunn for å frata kompetente og kjærlighe mennesker retten til å adoptere, og ikke minst frata barn for kompetente og kjærlige foreldre.

 

Jeg håper inderlig at når mine barn vokser opp så vil jeg være på foreldremøte med noen Kari og Anna, Per og Geir.

Lenke til kommentar
At du følte deg truffet av min irritasjon får du ta på din egen kappe mister ;)

Det er jo NETTOPP det du gjør selv; føler deg truffet av hans irritasjon.

 

jeg sa da aldri noe om at jeg irriterte meg over folk som hatet homser.

 

Jeg nevnte min irritasjon for folk som var fordomsfulle. Om Han følte seg fordomsfull og dermed følte seg truffet skal da isåfall ikke gå ut over meg;)

 

Jeg er hverken mann eller homofil, så hans irritasjon har ingenting med meg å gjøre :)

Lenke til kommentar
Jeg antar du ikke kjenner noen "homser" siden du kan komme med en slik uttalelse.

 

Jeg hater fordomsfulle folk

 

 

Hei, dette her eiirritasjonstråd! Å begynne å irritere over hva andre irriterer seg for blir vel litt feil ;O

 

At du følte deg truffet av min irritasjon får du ta på din egen kappe mister ;)

 

 

ntåååå.. føler meg virkelig truffet, næt. Jeg liker folk som er fordomsfulle;P;O

 

 

anyway; irriterer meg over at jeg ikke fikk jobbe idag;9

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...