Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DVD-cover med innebygd ADL (anti-DVD-utløserknott.) Det er som om en bilprodusent lager bilhåndtak på en ny bil, men istedet for at bildøra går opp, kommer det bare opp et bilde av en hånd som rekker finger til deg, samtidig som "Rosa Helikopter" dundres inn i blodårene dine, intravenøst! Helvetes fordømte faenskap fra Satans anus!!!

Og hva faen er opplegget med å lage fire fordypninger rundt DVD-en, når det likevel stikker opp en forbanna kant der?! Faen ta, nå har jeg nettopp stått i omtrent 5 minutter og træla for å få ut filmen. Jeg vil se den Satans horefilmen, ikke slåss med den!!!

 

Hooouuuu...... Utblåsning over.

Lenke til kommentar

Når vi først er inne på det der med drikking.

Norsk drikkekultur irriterer meg.

"Hæh? Tok du deg bare en øl til maten, også stakk du ut, og var ikke full når du kom hjem?!".

Grøftefylla. Bah.

 

Også det der med at polet i Strømstad (?) holder stengt på grunn av Ola Nordmann. FLAUT.

Lenke til kommentar

At det snødde, og la seg i Oslo igår (natt)!

Huff. Og det faktum at jeg og en venn betalte 100,- hver for å komme inn på utested og så viste det seg at det var 95 % asiatere :wee:

 

Og den utrolig latterlige overlegne tonen man finner i diverse kategorier på dette forumet.

For eksempel så er enkle spørsmål for alle som ikke har bedrevet aktiviteten før får man relativt lite hjelp og føler seg som en tulling som spurte.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...