Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fjortiser som er forlova med den første typen deres og slikt.

 

"Ja, vi har vært sammen 4-5 måneder nå, vi elsker virkelig hverandre og da han fridde var jeg bare SÅ klar for det og nå skal vi ha unge også. Vet ikke når vi skal gifte oss da, det viktigste er jo at han har fridd, liksom."

Lenke til kommentar

Slenger meg på det med forlovelse.

En gammel klassevenninne av meg er vel forlovet for tredje gang eller noe. Hun er 17. Det lengste forholdet hennes var vel, 10 måneder eller noe? Og de var forlovet over halvparten av tiden. Det er nesten flaut. oO

Lenke til kommentar
Fjortiser som er forlova med den første typen deres og slikt.

 

"Ja, vi har vært sammen 4-5 måneder nå, vi elsker virkelig hverandre og da han fridde var jeg bare SÅ klar for det og nå skal vi ha unge også. Vet ikke når vi skal gifte oss da, det viktigste er jo at han har fridd, liksom."

 

haha, slenger meg på den jeg også. Etter ett halvår vet man ikke om man passer for hverandre engang, man er jo fremdeles nyforelska. De som forlover seg raskt blir i alle fall sett ned på blant folkene jeg kjenner. Da er det noe annet med de som frir på skikkelig vis. Et vennepar har vært sammen i 3 år , og han gikk ned på knær med masse stearinlys og fridde. De gifter seg neste sommer og har kjøpt hus sammen . Da snakker vi seriøst

Lenke til kommentar

Søss spurte meg for et par dager siden om hu trodde typen hennes ville fri snart. De har jo vært sammen i et halvt år nå, det var visst på tide mente hu.

Kompisen min og jeg satte oss ned og forklarte det der for a.

 

Kompisen min har vært sammen med dama si i snart 4 år uten at noen av de tenker på å ta steget videre.

 

Jeg tror hu etter hvert forsto hvor tåpelig det var. Vel, jeg håper i alle fall det, selv om hu har bleika bort de fleste hjernecellene sine.

 

"Seriøst? Får jeg alle godene og drinkene og alt sammen fordi jeg har store pupper og stor utringning? Er det derfor jeg slipper inn gratis på utestedet og får påspandert drinker av alle og enhver? Skjønner ikke det, liksom, trodde de bare var snille mersom."

 

*facepalm*

Lenke til kommentar

noe som ikke irriterer akkurat nå, men som pleide å være mektig irriterende før

 

Da jeg var singel og hadde lyst å ha draget, var det ikke like mange som prøvde seg som da jeg hadde type og var totalt uinteressert i at gutter skulle prøve seg. Det var dessuten en helt annen type gutter som prøvde seg på meg da jeg hadde type...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...