Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker meg tom clancys rainbow six til PS3 i påska..

Om du mener Vegas nr.2 så er det bare å komme på nett, for å få litt bank. :thumbup:

 

Det var litt irriterende å legge seg i natt, på magisk vis var det plutselig blitt 14 speik ute, og vinduet mitt sto på full vreng. Senga var blitt til fryser. MEN, dæken så deilig det er etter en stund når senga blir varm, da sover man goood.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Guitar hero er jo artig på samme måte som DDR-spillene. De handler jo også om å trykke på knapper, bare at du gjør det med føttene dine . Guitar hero , DDR og singstar er slike spille som kan være kjedelig å holde på med alene, men når du imponerer folk på fest er det verdt det :dribble:

 

Enig, GH er langt fra kjedelig.

 

OT: Noe som irriterer meg er å måtte lese pensum i påsken.

Lenke til kommentar

irriterende at jeg ikke kommer meg inn på facebook ;(

Irriterende å ha ei liita haupin samtidig som jeg er redusert, tross av at jeg ikke drakk så mye. gr.

Irriterende at jeg er litt småhes, har synget som en tulling i går (ikke alene nei.hehe). Jeg er en mester og topper hele spillet :D

Lenke til kommentar

Han begynte klokken 11:00 sharp og har holdt på siden..... Jeg tør ikke... Men jeg burde... hva sier loven?

 

Jeg irriterer meg over folk jeg ikke kjenner som legger meg til som venn på facebook. Blir alltid så mistenksom da...

 

EDIT

 

Lov om helligdager og helligdagsfred:

 

§ 3. Helligdagsfred

 

På helligdag fra kl 00 til kl 24 samt påske-, pinse- og julaften etter kl 16 skal det være helligdagsfred som ingen noe sted må forstyrre med utilbørlig larm.

 

Og...

§ 6. Straff

 

Den som forsettlig eller uaktsomt overtrer §§ 3 til 5 i denne lov, eller bestemmelser gitt i medhold av disse paragrafene, straffes med bøter.

 

Medvirkning straffes på samme måte.

 

 

men sist vi klagde på bråk (den gang en søndag) fikk vi beskjed om at det var vanskelig for han å gjøre det andre dager på grunn av jobben hans...

Endret av L_C
Lenke til kommentar
Vi drev a vasket bilen pa en sondag med hoytrykksspyler. Sa kom politiet :p

 

damn! Det må jeg si... Hadde ikke hatt noe imot det i det heletatt jeg, hvis det ikke var fordi at han baksnakker oss og klager på hver minste ting vi foretar oss (malingslukt f.eks, og når det lukter grønnsåpe i trappa som jeg vasker hver uke (fordi ingen andre gjør det) stakkaren eier sikkert ikke sosiale antenner. Om jeg skal klage på dette bråket blir ikke akkurat naboskapet så veldig trivelig fremover, og han vil sikkert bli enda verre enn han har vært før..? Jeg HATER å klage..

 

Men han handlet inn MASSEVIS av plank før påske, så jeg burde sett det komme... irriterer meg så jeg er rød og varm!

Lenke til kommentar
Vi drev a vasket bilen pa en sondag med hoytrykksspyler. Sa kom politiet :p

 

damn! Det må jeg si... Hadde ikke hatt noe imot det i det heletatt jeg, hvis det ikke var fordi at han baksnakker oss og klager på hver minste ting vi foretar oss (malingslukt f.eks, og når det lukter grønnsåpe i trappa som jeg vasker hver uke (fordi ingen andre gjør det) stakkaren eier sikkert ikke sosiale antenner. Om jeg skal klage på dette bråket blir ikke akkurat naboskapet så veldig trivelig fremover, og han vil sikkert bli enda verre enn han har vært før..? Jeg HATER å klage..

 

Men han handlet inn MASSEVIS av plank før påske, så jeg burde sett det komme... irriterer meg så jeg er rød og varm!

Du må rett og slett bare dame deg opp og banke på og si ifra. Det er ikke annet å gjøre her.

Lenke til kommentar
Jeg er en mester og topper hele spillet :D

 

Jeg skulle slått deg ned i støvlene, enkelt!

 

:rofl: Ja, særlig.... Morsomt med 'verdensmestre' som tror de vinner over alt og alle.

Jeg er en liten en selv i fylla til tider, mn det er fordi jeg faktisk slår vennene mine hardt og brutalt. Kanskje fordi de stinker? :p

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...