Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, eller de filmene som ikke er merket at de er dubbet på polsk eller noe slikt. Den ene filmen som ble ferdig i dag var nemlig slik, den brukte dessuten lang tid på å laste ned. Jeg fikk ikke valgt det bort heller, det var spilt inn på filmen og ikke som et separat lydspor. :(

 

Men holder på å skaffe en ny versjon nå, forhåpentligvis er den bedre. Har kommet 85% nå etter en time, ligger på 200+ kb/s nå, og det veier opp for den andre filmens feil. :)

Lenke til kommentar

Folk som lukter vondt og / eller har dårlig hygene

 

Edit:

 

Det som irriterer meg mest av alt er når post jeg gleder meg til er forsinka, og når du håper den kommer før helga gjør den ALDRI det.

 

Irriterer også stort at vi ikke har ett alternativ for rask, billig frakt av hva som helst, enn posten. slik at det kunne blitt sunn konkuranse om priser og hurtighet.

Endret av Potetgullmann1
Lenke til kommentar

Irriterer meg over at det er så få som faktisk svarer på e-postene dine når man skal selge eller kjøpe ting, f.eks. over Finn.

 

Jeg skal nå, for eksempel, selge en Macbook, og jeg har fått dusinvis av folk som har sendt mail til meg og "lagt inn bud", men som jeg aldri hører noe av igjen. Det verste med det er jo at hvis jeg tror at avtalen er avsluttet/kjøperen har bestemt seg for å kjøpe, så venter jo jeg på respons, og må avvise andre potensielle kjøpere.

 

Det hadde ikke skadet dem å sende en mail om at de ikke skal kjøpe allikevel!

Endret av Slurt-is
Lenke til kommentar

Folk som bruker engelske ord mitt inni en norsk setning. eller fornorskede ord som allerede finnes et norsk ord for.

Og folk som skal forkorte flest mulig ord, ren latskap.

Orddeling

Folk som ikke bruker komma.

Folk som bruker slike fine ord, slik at det ikke er andre enn dem selv som forstår hva det er snakk om, man høres nemlig ikke noe smartere ut, tvert imot.

 

gah... norske språk :nei:

Lenke til kommentar
Folk som bruker engelske ord mitt inni en norsk setning. eller fornorskede ord som allerede finnes et norsk ord for.

Og folk som skal forkorte flest mulig ord, ren latskap.

Orddeling

Folk som ikke bruker komma.

Folk som bruker slike fine ord, slik at det ikke er andre enn dem selv som forstår hva det er snakk om, man høres nemlig ikke noe smartere ut, tvert imot.

 

gah... norske språk :nei:

Ja, og folk som bruker «mitt» i staden for «midt», og ikkje byrjar ein setning med stor forbokstav. For ikkje å gløyme å skrive setningar som er vanskeleg å forstå fordi dei manglar ein «det». Eg må òg få nemne folk som bruker «...» feil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...