Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

jeg bli så irritert når noen som er tynne maser om at de ser tjukke ut.

når noen med plettfin hud sier de har uren.

når noen har kjøpt seg en ny genser, og sier den er stygg når man sier gratulerer.

når noen sier de er dårlige til noe, og likevel er bedre enn meg.

når noen kommenterer å prater om noe de egentlig ikke har noen peiling på.

når noen gir opp uten å prøve i det hele tatt.

 

men aller mest irriterer det meg, at jeg skal opp klokken 0700 i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg for min del er lite begeistra for "trackingsystemet" til Amazon. - Her kan du følge pakken din, sier de, og på siden står det to ting: Når den ble sendt og når de tror den er fremme. Klarer meg egentlig fint uten tracking, men ikke la en jævla ETA utgi seg for å være det heller ...

Meget enig. Bare dumt :tease:

Lenke til kommentar

Folk som tar bussen en eller to stopp som de fint kunne gått. Dette gjelder de som tar det som en selvfølge, og om de i tillegg skal sette seg helt bakerst og ikke løfte på ræva før bussen stopper, så være sur fordi sjåføren ikke forstod at noen faktisk skulle av når ingen reagerte. Brenn.

Dette gjelder ikke de som for eksempel ikke er så kjent i nærheten, og tydelig spør sjåføren om hvordan ting fungerer, hvor stoppet er og lignende, disse er bare sjarmerende, ihvertfall om de stresser :)

Lenke til kommentar
Hærverk generelt irriterer. Så unødvendig.

 

ja, herregud, hørte at noen brant ned kongerød skolen. Hvorfor må folk brenne ned skoler? Det koster jo flere millioner kr får å bygge den oppigjen, tenk på bøkene og alt det der

 

I dag har jeg egentlig irritert meg over alt på jord, på skolen og alt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Små jævla jenteunger som springer i sentrum og viser hele underlivet sitt, og oppfører seg deretter.

 

Samt hærverk,rasering og tagging av hus og bygg. Rive ned gravsteiner etc.

 

 

 

Ikke minst irriterer det meg av de som går rundt og sier hvor bra og positivt narkotika, alkohol og tobakk er...

 

 

Fy, føles godt og hive litt bensin på bålet! :lol::evil:

 

:w00t:

Lenke til kommentar
Hærverk generelt irriterer. Så unødvendig.

 

ja, herregud, hørte at noen brant ned kongerød skolen. Hvorfor må folk brenne ned skoler? Det koster jo flere millioner kr får å bygge den oppigjen, tenk på bøkene og alt det der

 

I dag har jeg egentlig irritert meg over alt på jord, på skolen og alt.

Skien?

Lenke til kommentar
Hærverk generelt irriterer. Så unødvendig.

 

ja, herregud, hørte at noen brant ned kongerød skolen. Hvorfor må folk brenne ned skoler? Det koster jo flere millioner kr får å bygge den oppigjen, tenk på bøkene og alt det der

 

I dag har jeg egentlig irritert meg over alt på jord, på skolen og alt.

 

Helt enig, hvorfor må de brenne noe slags bygninger i det hele tatt? Når de først skal brenne noe, brenn dem selv og gjøre resten av befolkningen en tjeneste.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...