Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Også sier han i tillegg "møt meg i byen etterpå da" 10 minutter etterpå kommer han med "vennene" sine og skal ta meg.

Og alt han hadde sagt til dem om hva som hadde skjedd var løgn.... Så imorra skal han nok "ta meg" xD

Gleder meg, har holdt meg 2 år uten å sloss så skal bli deilig å sloss igjen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oh lord, masse som irriterer meg ...

 

Folk som ikke holder det de lover.

Folk som smatter når de spiser.

Folk som går med alt for korte topper, slik at magen vises.

14 år gamle jenter som tror de er Guds gave til verden.

Folk som snakker i kinosalen.

Nyhetene, sporten og været som kommer midt i filmen på tvn.

Reklame generelt sett, på tv.

Myggstikk.

Å pusle ferdig et puslespill, og mangle en brikke.

Personer som bare skal ha, ha, ha, og blir skikkelig sint om de får nei.

 

Bare noen av MANGE ting jeg irriterer meg over. Har allikevel kommet fram til den konklusjonen at det er helt unødvendig å irritere seg over ting. Jo mer man irriterer seg over noe, jo mer irriterende vil det bli.

Always look on the bright side of life,

For eksempel - De fleste som går rundt og viser magen i alt for korte topper nå, vil om ikke lenge finne et ekstra fettlag rundt magen. Så synn ;)

Lenke til kommentar
Lekser, og folk du skal jobbe med som er syke. Eller mer nøyaktig: Ikke personene som er syke, men det faktum at de er det. Spesielt hvis det er folk du jobber mye med...

 

Syns ikke det er så gale om de faktisk er syke. Det som jeg syntes er irriterende er folk som "later" som de er syk for å slipper arbeid, eller tror de er dødssyk om de hoster litt. Har så lyst å gi sånne mennesker beskjed... : Du er faktisk ikke såååå syk som du vil ha det til. Get over your self.

Lenke til kommentar
Lekser, og folk du skal jobbe med som er syke. Eller mer nøyaktig: Ikke personene som er syke, men det faktum at de er det. Spesielt hvis det er folk du jobber mye med...

 

Syns ikke det er så gale om de faktisk er syke. Det som jeg syntes er irriterende er folk som "later" som de er syk for å slipper arbeid, eller tror de er dødssyk om de hoster litt. Har så lyst å gi sånne mennesker beskjed... : Du er faktisk ikke såååå syk som du vil ha det til. Get over your self.

Har ikke noe imot personene, men irriterer meg over at de er syke. Er en viss forskjell der.

Og de jeg tenker på later ikke som, kjenner dem for godt til det... Heldigvis.

Lenke til kommentar

Kjørte en dieselbil, og merket at jeg hadde lite diesel på tanken, så jeg kjørte inn på en bensinstasjon for å fylle.

Så bare for morroskyld skulle jeg teste hva kunnskaper de som står i kassa på Statoil har. :wee:

 

Meg: ''Du, jeg har lånt en bil her, men jeg vet ikke hvilket drivstoff den bruker. Kan du hjelpe meg?''

Han: ''Kan vel det. Hvilken bil er det? Hvilket merke/modell?''

Meg: ''Det er en Audi A4 TDI''

Han: ''Åjaaa, da er det nok 95' blyfri du trenger.''

Meg: ''..... ehh..Takk.''

 

Skulle ledd han opp i trynet.

Forbanna rednecks. :wallbash:

Lenke til kommentar
Han er sikkert flink til å lage burger og pølser for det er jo det folk som jobber på bensinstasjoner gjør.

Kan ikke hjelpe med en drit.

 

Trodde Statoil hadde litt peiling jeg. Ihvertfall hva TDI står for. Makan.

Tenkt deg om en gammel dame hadde spurt om det samme, så hadde hun fylt 95' oktan på tanken. Hadde jo kostet flesk å tappet tanken igjen og ikke minst når du først drar inn bensin i en dieselmotor.

Endret av Skyline1
Lenke til kommentar
Han er sikkert flink til å lage burger og pølser for det er jo det folk som jobber på bensinstasjoner gjør.

Kan ikke hjelpe med en drit.

 

Trodde Statoil hadde litt peiling jeg. Ihvertfall hva TDI står for. Makan.

Tenkt deg om en gammel dame hadde spurt om det samme, så hadde hun fylt 95' oktan på tanken. Hadde jo kostet flesk å tappet tanken igjen og ikke minst når du først drar inn bensin i en dieselmotor.

de fleste kan null komma niks om bil... jeg spurte etter sikringer til bil, og da kom ha med vanlig sikring til hus :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...