Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er KALDT i dag !! Jeg holder på å lufter ut, og det er et ishål uten like her inne. Brrrr..

På tide å lukke, da. :p

 

Wææ. Irriterer meg grønn over forledre som gidder drasse med seg whineunger opp i skitrekket. De syter og skråler både opp og ned, og er bare i veien når boltrer seg på benkene i varmestua og okkuperer fem plasser mer enn nødvendig. Gah, vent til beista er litt eldre og setter pris på all tida og pengene som bl

r brukt for at de skal få lære noe morsomt.

Lenke til kommentar

At det plutselig ble vinter igjen. Det irriterer noe grenseløst.

At jeg fortsatt tenker på eksen min. Det irriterer noe grenseløst.

At jeg vet når jeg kommer hjem fra påskeferie at jeg kommer til å savne henne noe inni helvete. Det irriterer noe grenseløst.

At jeg tenker at det ikke finnes noen andre enn henne der ute for meg. Faen, jeg hater meg selv.

 

 

Det irriterer, gnager og står i inni hjernen min for tiden.

 

 

God Natt. : |

Lenke til kommentar

Sitter nå her på TG, så kommer plutselig han ene i flokken som jeg er i, å nærmest forlanger at jeg skal brenne ei plate for han, jeg blir litt småirritert for at han ikke spør på en normal og høflig måte, men okay, jeg setter igang å brenner.

I mellomtiden sier jeg fra om hva jeg mener om dette, å det ender med at takknemligheten for at jeg gidder å brenne denne plata er at jeg får slengt oppi trynet at jeg er en sur gretten unge osv.

Blir så fly forbanna av slik :realmad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...