Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Sikkert fordi noen av oss bare er på side 444. x)

 

OnTopic:

Enkelte lærere irriterer meg. Når de ikke aner hva det går i, med sitt eget fag. Og her snakker man folk som har jobbet praktisk med faget i flere år før de endelig ble lærer, og som påstår at de kan ALT.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Folk som tar bussen en eller to stopp som de fint kunne gått.

 

Det verste er vel de som bruker 10 min på å vente på bussen, for å ta den en strekning de kunne gått på 5 min :!: Latskap!

Det kan jo komme av at bussen alltid er forsinka og hvis den ikke hadde vært det så hadde man spart litt tid på det.

Lenke til kommentar
Og den veien er ikke den verste her heller, den på andre siden av bygda er et par hakk værre. Det skled en buss av veien der forrige fredag. :p

 

Var ikke så dramatisk, men hvis den hadde kjørt ut andre veien som den holdte på å gjøre, så tror jeg vi hadde tippa mye mer over. Uansett så virka alt mye skeivere inne i bussen.

På toppen av det hele måtte vi vente 2 timer før vi kom til skolen.

Lenke til kommentar
Når bank kortet ikke funker i noen spessielle butikker og du vet du har penger på det.

Second that. Det er vel det mest plagsomme i verden..

 

Spiste på peppespizza med noen kamerater for en stund siden, så kom vi til betalinga ... De tok ikke visa kort, så jeg måtte løpe ned i minibanken å ta ut, vannvittig irriterende.

Endret av Sno
Lenke til kommentar
Når bank kortet ikke funker i noen spessielle butikker og du vet du har penger på det.

Second that. Det er vel det mest plagsomme i verden..

 

Spiste på peppespizza med noen kamerate for en stund siden, så kom vi til betalinga ... De tok ikke visa kort, så jeg måtte løpe ned i minibanken å ta ut, vannvittig irriterende.

 

tar ikke peppes visa??:p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...