Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm... Mobilen min (som har hatt en stor sprekk i skjermen i lang tid) valgte å slutte å fungere akkurat nå. Har alltid brukt den som alarmklokke, og nå er den borte. Hadde en backupmobil som tilsynelatende mangler batteri. Som backup-backup-alarmen min har jeg en alarmklokke som visstnok skal lyse tiden i taket, men den er helt umulig å forstå. Hmmm...

Lenke til kommentar

Jeg vet jeg ikke burde, men jeg klarer ikke la være å irritere meg over folk som skriver feil.

Bor du i et land, bør du klare å skrive rett.

 

Søsteren min er 20 år og skriver helt for jævlig.

I og for seg gjelder det søsteren min på 17 også.

Og hun på 20 hadde til og med 6 i norsk! I alle år!

Men argh, jeg blir så jævlig lei! Og hun tar alltid kontakt med meg for å rette på bloggen hennes og alt mulig rart. :|

 

Jeg klikker snart! Hvorfor kan ikke folk bare skrive rett? Det være seg på norsk, engelsk, fransk eller hva som helst! :|

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når vi er inne på gode karakterer.

 

Jeg blir så jækla forbanna når skolelyse pugge folk får gode karakterer i f.eks Historie og Samfunnsfag uten å egentlig skjønne noe som helst!

 

En jente med godt snitt i min tidligere klasse fikk 6 i samf, hun kalte meg en dag for kapitalist, jeg spurte hvis hun visste hva det betyr. Nei, det gjorde hun ikke. 6 i SAMFFORFAEN!?!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Etter advarsler fra to moderatorer har man ikke klart å holde seg til emnet.

 

Tråden stenges for en stund, mens det ryddes. Den blir trolig åpnet igjen i morgen tidlig, så folk får tid til å finne fremm "on-topic"-hatten sin :)

 

Mchansernn får lov til å irritere seg videre, da hans profetier ble sanne.

 

Kommentarer til moderering tas på PM.

 

Kristian

Moderator

Endret av Osse-Mon
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...