Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo, men en jeg kjenner fikk 20 000 ( Utlending ) Han brukte mye på Burger King og Ica.

 

Han kjøpte ps3 og Pc til 14 000. Med skattebetalerens penger.

 

Hadde de brukt det på regninger osv, hadde det vært helt greit, men de fleste kaster det bort. Kjenner flere som har fjort det omtrent det samme med stipendet.

 

Edit : Karen som fikk 20 000, hadde heller ikke spesielt dårlig råd.

 

Vel, noen familier har dårligere råd enn andre. Akkurat nå sliter vi med å få mat inn i huset. Tviler på at det er en faktor for deg da.

Lenke til kommentar

Jo, men en jeg kjenner fikk 20 000 ( Utlending ) Han brukte mye på Burger King og Ica.

 

Han kjøpte ps3 og Pc til 14 000. Med skattebetalerens penger.

 

Hadde de brukt det på regninger osv, hadde det vært helt greit, men de fleste kaster det bort. Kjenner flere som har fjort det omtrent det samme med stipendet.

 

Edit : Karen som fikk 20 000, hadde heller ikke spesielt dårlig råd.

 

Vel, noen familier har dårligere råd enn andre. Akkurat nå sliter vi med å få mat inn i huset. Tviler på at det er en faktor for deg da.

 

Ok, men hvorfor få dette gjennom stipend ? :) Hvorfor kan ikke staten bare gi økonomisk støtte. Mange Foreldre ( Utenlandske) får aldri disse pengene fordi de ikke kan norsk. Har jo ikke noe med skole å gjøre.

 

Og bare fordi jeg er imot stipend trenger du ikke være fordomsfull.

 

Men det jeg klagde på, var at det er mange som får stipend som ikke trenger det. De som trenger det, klager jeg absolutt ikke på.

Endret av The_Rp
Lenke til kommentar

Jo, men en jeg kjenner fikk 20 000 ( Utlending ) Han brukte mye på Burger King og Ica.

 

Han kjøpte ps3 og Pc til 14 000. Med skattebetalerens penger.

 

Hadde de brukt det på regninger osv, hadde det vært helt greit, men de fleste kaster det bort. Kjenner flere som har fjort det omtrent det samme med stipendet.

 

Edit : Karen som fikk 20 000, hadde heller ikke spesielt dårlig råd.

 

Vel, noen familier har dårligere råd enn andre. Akkurat nå sliter vi med å få mat inn i huset. Tviler på at det er en faktor for deg da.

 

Ok, men hvorfor få dette gjennom stipend ? :)

 

Enig at det er rart, skulle gjerne vært en ordning utenom dette, men de tar jo faktisk stilling til generell økonomi hos de foresatte når de vurderer stipend - merklig nok.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...