Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8974354

Det irriterer meg at det krøp en brunsnegle inn vinduet mitt igår kveld.

Siden jeg lukket vinduet i frustrasjon ble det jævlig varmt på rommet. :realmad: :realmad: :realmad:

Lenke til kommentar

Irriterer meg noe så grenseløst at jeg har gjort ICC både 10 og 25 man med guildet i månedsvis, så kommer typen inn i et PuG, og de gjør faen meg 10 (nesten 11) av 12 bosser på en kveld. Faen.

 

Så irriterer det meg at strømmen gikk i gårkveld midt i en samtale mellom meg og ei god venninne av meg som nesten aldri har tid til å sitte på PC. Og nå må jeg helt sikkert vente i flere uker før jeg får snakka med henne igjen. Dobbelfaen.

Lenke til kommentar

Jeg har vært halvvåken i noen timer og drømt den rareste drømmen hittil. Og det er ikke positivt,s ånn som de andre rare drømmene jeg har hatt. Først var jeg på en ferge, der jeg bygger barracks, refinery command center osv ala i starcraft, men så stoppet fergen! Så da måtte jeg av fergen og ble en nudist ellernoe, så jeg hang litt rundt naken på fergeområdet før jeg bestemte meg for å gå opp i skogen. Og DER møtte jeg min verste fiende fra en annen drøm!! Og drømmen ble bare verre og verre. Samtidig som jeg drømte denne kjipe drømmen så frøs jeg som bare faen pga vinduet var åpent, jeg reagerte allergisk på noe fra utenfor vinduet så øynene mine føles jævlig rare og jeg har fått et sår på halsen.

Etter at jeg var ferdig med min rare drøm så drømte jeg en masse tull om starcraft, til tross for at jeg knapt nok spilte det i går, sånn at jeg nå ikke vil spille det fordi jeg har fått en følelse av at jeg har spilt for mye til tross for at jeg ikke har det.

 

Det virker som om hjernen min har gått i et kjør i natt så jeg er enda trøtt til tross for at jeg har sovet i nesten 9 timer. Bah.

Lenke til kommentar

Irriterer meg noe så inni svarte helvete at jeg klarte å fuckings låse meg ut av leiligheten nettopp. Måtte vente 45 minutter i hovedgangen på at vaktmesteren skulle komme med ekstranøkkel. Kaldt var det også. :hrm:

 

Men er du ikke inne nå da? Det burde jo være noe å være glad for. :p

Ja, selvfølgelig var jeg glad for det. :p Men jeg stod utenfor og rev meg i håret av irritasjon, og siden jeg ikke kunne skrive det her der og da så måtte jeg bare skrive når jeg komm inn igjen.

 

Irriterer meg nå at venninna mi bare har kort tid igjen før hun må stikke. :hm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...