Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Biler er så sinnsykt dyrt i Norge sammenlignet med Amerika.

Jeg syns vi får lite igjen, med tanke på hvor mye man må betale ekstra for en bil. Det er ikke rart det er østeuropeiske tilstander flere steder. Det er ikke mulig for mange mennesker å kjøpe en ny bil.

 

Jeg kikket på en amerikansk bruktbil jeg ville importere fra USA. Der kosta den 60.000 kroner. Etter å ha kalkulert hva det ville blitt med norske utgifter, endte jeg på 380.000 kroner. Altså femdoblet.

 

Fuck Norge.

Fjern bilavgiftene nå!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

MAS! Faen i helvete, er så lei gnål. "kan du kjøre meg, hente du meg?" "kan du gjøre ditten, datten og så ratten?" "oi, jeg har tatt et glass vin, da må du kjøre" "hvis du ikke kjører, så gidder ikke jeg det og det" Jeg ringer for å spørre om jeg skal lage middag til vedkommende og om hun har gjort meg pitte liten tjeneste som hun har lovet i måndesvis, og da snakker vi faan ultra liten her. Ender opp med at jeg blir gjort til svareper fordi jeg ikke har spesielt lyst til å kjøre 40min hver vei for å hente vedkommende og vennefølget. "Vis du ikke henter meg, så gidder ikke jeg å gjøre "insert avtale" for deg" Kvinnfolk, uansett alder (0-1000) er så jævlig irriterende at jeg finner ikke ord. Edit: Avsnitt funker selvsagt ikke, uansett hvor mange ganger jeg trykker på enter. Fin dag.

Endret av Goldwing MacLeach
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...