Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

at selveste herr Politi gav på for å komme før meg når kollektivfeltet tok slutt isteden for å legge seg bak, og deretter for å holde 60/65 i 50 sona, bremse før fotoboksen for så å trø på igjen.

 

OG at jeg har fått et lite hakk i telefonen min som er et par timer gammel... Apple har vel forhekset telefonen da jeg gikk fra iPhone :p

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Irriterer meg noe så inni svarte helvete at jeg klarte å fuckings låse meg ut av leiligheten nettopp. Måtte vente 45 minutter i hovedgangen på at vaktmesteren skulle komme med ekstranøkkel. Kaldt var det også. :hrm:

 

 

Nordpolværing?

 

Tror heller det kommer av Hitlers kalde pust :tease:

Javel, jeg skulle kanskje ikke skrevet nettopp, siden jeg måtte vente så lenge. Men grunnen til at det var kaldt, var at jeg bare hadde på meg en tynn T-skjorte da jeg gikk, og ute blåste det som bare faen (vi hadde nettopp den verste fem-minutters-stormen jeg noen gang har opplevd forresten).

 

Så irriterer det meg at vi hadde en rå storm nettopp, men den varte liksom bare i fem eller ti minutter. Jeg gikk og frydet meg over en stormy kveld, så var den over før jeg engang fikk rukket å ta bilder. :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg merker at når jeg slutta å komme med mine meninger om alle mulige ting så blir jeg faktisk litt irritert når andre gjør det.

 

Jeg forventer på en måte at de skal gjøre det samme. :p

Det har egentlig gått opp for meg at folk flest bare bryr seg om det som er i deres eget hode. Selvfølgelig, den tanken har jeg hatt i sånn 5 år, men ante ikke at det virkelig var sant.

 

Derfor har jeg helt slutta å prakke ting på andre. MEN DE SLUTTER IKKE Å PRAKKE TING PÅ MEG. ARHG.

 

 

Og "freedom of speech" som vi har i dag, som mange store personer gjennom historien står bak.

Det tillater jo bare alle slags idioter og brødhuer å åpne kjeften.

Bortkastet. Tenk på f.eks alle filosofene gjennom historien som jobbet beinhardt for det der. :roll:

:!:

Endret av ikkespisgress
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Iriterer: Lyse sin PVR-dekoder.

I dag fikk min dekoder en harddiskfeil som gjorde at den ikke kan boote.

Eneste løsning er å ringe support og få den til å fjernformatere hele dritten!

 

 

Flere hundre gigabytes med opptak jeg ville ta vare på er gått rett i dass.

 

Skalø man virkelig være nødt til å betale for dette? Ingen backupmuligheter, verken online eller privat. Kryptert harddisk som ikke kan leses i PC.

 

Såkalte "rettighetshavere" bør brenne i helvete, når de skriver avtaler som forbyr backup!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Søstern min får ny telefon og laptop, lillebror får en haug med leker

 

Mens jeg får ingenting og mobilen min funker ikke :hrm:

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...