Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg irriterer meg over folk som kun er intr i å prate om seg selv og hva de driver med. OG alltid greier å få samtalen inn på noe som handler om seg selv... Grrr:)

 

Er så eniiiig! Jeg er jo av den utolmodige typen sant? Så jeg gikk liksom og ble så emosjonell! Jeg liker jo at jeg er litt slik da, siden jeg er så kjekk! Så kom den baben og jeg hadde hele roen! Jeg er sulten...

 

 

On-topic: Har så forbanna vondt i huet!

Lenke til kommentar

De lærer bort det de tror til sine barn, akkuratt som tilhengere av evolusjonsteorien gjør. Intrykket mitt er at ateister og mange av motstanderene av religioner er like trangsynte som de, de kritiserer.

 

Det feiler ikke religiøse ekstremister noen ting, de er på sett å vis logiske. Om de tror på himmelen, er det da fultstendig åpenbart at disse vil at barna deres også skal tro på Gud, slik at de en dag ender opp i himmelen. De vil bare sine barn det beste.

Lenke til kommentar

De lærer bort det de tror til sine barn, akkuratt som tilhengere av evolusjonsteorien gjør. Intrykket mitt er at ateister og mange av motstanderene av religioner er like trangsynte som de, de kritiserer.

 

Det feiler ikke religiøse ekstremister noen ting, de er på sett å vis logiske. Om de tror på himmelen, er det da fultstendig åpenbart at disse vil at barna deres også skal tro på Gud, slik at de en dag ender opp i himmelen. De vil bare sine barn det beste.

Man bør la barna bestemme selv. Slik propaganda som de fanatikerne gjør i den videoen, er hjernevasking.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De lærer bort det de tror til sine barn, akkuratt som tilhengere av evolusjonsteorien gjør. Intrykket mitt er at ateister og mange av motstanderene av religioner er like trangsynte som de, de kritiserer.

 

Det feiler ikke religiøse ekstremister noen ting, de er på sett å vis logiske. Om de tror på himmelen, er det da fultstendig åpenbart at disse vil at barna deres også skal tro på Gud, slik at de en dag ender opp i himmelen. De vil bare sine barn det beste.

 

Han lyver om evolusjonsteorien til små barn. Det er propaganda, ikke lærdom. Om han hadde fortalt alle barna om hvordan gud skapte verden og lignende ville han ikke gjort noe galt, men å lyve og rakke ned på andre synspunkter for å manipulere hjernen til små barn er bare forkastelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I tillegg bedriver han jo vranglære. Når han spør barna "Is this your grandmother?" og viser et bilde av en ape så sier jo alle nei. Ingen ateister / forkjempere for evolusjonen som sier det heller. Det er snakk om litt lenger tidsperspektiv enn to generasjoner. Uen at jeg vet sikkert er det vel snakk om et par millioner år?

Lenke til kommentar

De lærer bort det de tror til sine barn, akkuratt som tilhengere av evolusjonsteorien gjør. Intrykket mitt er at ateister og mange av motstanderene av religioner er like trangsynte som de, de kritiserer.

 

Det feiler ikke religiøse ekstremister noen ting, de er på sett å vis logiske. Om de tror på himmelen, er det da fultstendig åpenbart at disse vil at barna deres også skal tro på Gud, slik at de en dag ender opp i himmelen. De vil bare sine barn det beste.

Man bør la barna bestemme selv. Slik propaganda som de fanatikerne gjør i den videoen, er hjernevasking.

Det er vanskelig å la barna bestemme selv fordi da må man lære dem haugevis med forskjellig ting, for så å la dem bestemme selv. Det er ikke mer hjernevasking enn det alle får servert på skolen. For kristene er evolusjonsteorien hjernevask, mens det er omvendt for tilhengere av evolusjonsteorien. All lærdom er i teorien hjernevask, netopp fordi noen andre vil altid ha en annen mening om hva som er rett og hva som er galt. Når lærere/autoritetspersoner foklarer at det de lærer er riktig, mens det andre lærer er galt, er dette en form for hjernevask.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...