Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig ingen som forteller meg at man må sende en søknad om førerkort for å kunne ta teoriprøven. Står opp klokken 05.00, er inne i Oslo klokken 08.00, kun for å finne ut at jeg må sende en søknad som tar to til tre uker å behandle, for å gjennomføre prøven. Det betyr at jeg trolig ikke får oppkjøring før i oktober en gang :(

Akkurat det informerte de oss om på trafikalt grunnkurs, som jeg var på i går kveld. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tok trafikalt grunnkurs for 3 år siden, og jeg kan med 99 prosent sikkerhet si at det er det ingen som har fortalt meg at jeg må sende søknad for å ta teoriprøven.

Det er ingenting jeg får gjort med det nå, men forferdelig irriterende å ikke få lappen når jeg faktisk har lov til det. Særlig når jeg har en bil som venter på meg.

Lenke til kommentar

Folk som prioriterer fotballkamper over andre ting.

 

"Skal se en kamp før jeg kommer"

"Må gå nå, skal rekke en kamp"

"Kan ikke, bruker all tiden av livet mitt på verdens mest mainstream og kjedelige drittgreie"

 

TENK Å SLØSE BORT 90 MINUTTER PÅ FAENS INGENTING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111

:realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad:

Endret av bollerbrus
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja faen, alle burde ha samme interesser! :mad: :mad: :mad: :mad:

 

Alle har jo det. (Fotball)

Tydeligvis ikke du. Hvorfor driver du å stikker deg sånn ut? Kan ikke du bare være litt mer normal, som alle andre?

 

 

:D Misliker å se på fotball selv, men det er morsomt å spille

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som prioriterer fotballkamper over andre ting.

 

"Skal se en kamp før jeg kommer"

"Må gå nå, skal rekke en kamp"

"Kan ikke, bruker all tiden av livet mitt på verdens mest mainstream og kjedelige drittgreie"

 

TENK Å SLØSE BORT 90 MINUTTER PÅ FAENS INGENTING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111

:realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad:

http://www.youtube.com/watch?v=eEhDZN0RFjw

Lenke til kommentar

Folk som prioriterer fotballkamper over andre ting.

 

"Skal se en kamp før jeg kommer"

"Må gå nå, skal rekke en kamp"

"Kan ikke, bruker all tiden av livet mitt på verdens mest mainstream og kjedelige drittgreie"

 

TENK Å SLØSE BORT 90 MINUTTER PÅ FAENS INGENTING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111

:realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad: :realmad:

http://www.youtube.com/watch?v=eEhDZN0RFjw

 

haha pwnd xD

 

 

Men seriøst, han sa folk som prioriterar fotballkampar over andre ting, som å vere med venar og liknande.

Tenk om kameratane mine hadde ringt og spurt meg om eg ville vere med på noko, så svarar eg "nei, må runde GTA IV før eg gjer noko anna." Eller "nei, må få med meg nyaste episoda av frustrerte fruer." Slikt gjer ein berre ikkje.

Lenke til kommentar

Ja faen, alle burde ha samme interesser! :mad: :mad: :mad: :mad:

 

Alle har jo det. (Fotball)

Tydeligvis ikke du. Hvorfor driver du å stikker deg sånn ut? Kan ikke du bare være litt mer normal, som alle andre?

 

Godt spørsmål!

Men jeg gidder ikke det lolol.

Fotball får bare for mye oppmerksomhet, thats all.

Det er liksom rangert over alt på jorda, av alt for mange mennesker.

Og alle fotballfolkene i klassen er ufordragelige klyser.

 

Det trigger irritasjon i min UDUGELIGE HJERNE.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...