Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vær meldinger pisser meg off!

 

Jeg skulle gå tur med hunden. På min Windows Gadget stod det regn. Jeg gikk inn på yr.no, der også sto det at det vil regne mens vi er ute. Jeg sikket ut vinduet, joda masse mørke skyer.

 

Så jeg tar på meg regntøy og vi går på tur. Og hva tror du skjer????!!! Himmelen åpner opp, skyene forsvinner, og det stråler med sol!!!

 

Der går jeg, drit varm og svetter i REGNTØY! Treffer på masse folk i Tskjorter osv som ser rart på meg....

Endret av AvidGamer
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Irriterer meg at vakter på vakter på utesteder er så jævla sure, de tåler ingenting.

Det er ikke jeg som har kommet opp i noe trøbbel i det siste, men har sett vaktene klikke på folk som ikke har gjort noe som helst.

 

Man er jo tross alt kunder der, man bør jo behandles litt som kunder også.

Lenke til kommentar

Fader til jævla drittvær, i går kveld både regnet og blåste deg som et farmin så både strøm og nett forsvant, og nå som det har slutta å regne så blåser det enda mer ._.

 

Pluss at et par av buksene mine som var ute til tørk er sporløst forsvunnet :[

Lenke til kommentar

Dårleg humør i dag.

Hvorfor det?

 

er litt irritert over at mamma kjøper et bilde til 13000 kr for å ha i trappa når det er mye annet bedre hun kunne brukt pengene på.
13K er kanskje litt mye utifra mine prioriteringer, men kan hende din mamma ser på det på en annen måte.

Du ville ha brukt pengen på?

 

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...