Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når folk på forumet og andre siden med poller vrir rundt på svarene slik at enten er man HELT FOR eller HELT IMOT.

Hehe, svarer du nei, er du en ignorant tulling som ikke tenker lenger enn din egen postkasse. Svarer du ja, er du plutselig globalt engasjert og bekymrer deg om hva som skjer i verden.

Ikke rart jeg svarer minimalt på poller før jeg føler et alternativ virkelig treffer meg.

 

'Heier du på Israel?

-Ja, jeg mener at ethvert land kan handle som de vil, og ta konsekvensene.

-Nei, jeg er en kommunist'

:p

Lenke til kommentar

Jeg er enig, politikkforumet er fullt opp med usaklige folk som setter opp idiotiske polls..

 

Jeg støtter ikke Israel, men det gjør da meg ikke meg til kommunist? Hadde jeg vært kapitalist hvis jeg hadde svart ja?

 

Synes egentlig begge ekstremer er en like stor plage for samfunnet.

 

/Sosialdemokrat signing off.

Lenke til kommentar

Når folk på forumet og andre siden med poller vrir rundt på svarene slik at enten er man HELT FOR eller HELT IMOT.

Hehe, svarer du nei, er du en ignorant tulling som ikke tenker lenger enn din egen postkasse. Svarer du ja, er du plutselig globalt engasjert og bekymrer deg om hva som skjer i verden.

Ikke rart jeg svarer minimalt på poller før jeg føler et alternativ virkelig treffer meg.

 

'Heier du på Israel?

-Ja, jeg mener at ethvert land kan handle som de vil, og ta konsekvensene.

-Nei, jeg er en kommunist'

:p

 

Ikke glem siste alternativ: "Hva er Israel?"

Lenke til kommentar

Er det virklig en poll som spør: Heier du på Israel?

Naah, men det var et lignende tema/poll som jeg kom over for litt siden. Poenget var at alternativene var enten å fremstå som en verdig samfunnsborger, eller terrorist.

Slik går det når 90-generasjonen får lov til å lage tråder. :wee:

 

Gud som diskusjon.no irriter, fix the damn problem!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...