Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Argh. Sklei på et bananskall på vei hjem. I rein tegnefilmstil. Tenker det så gøyalt ut.

Spørsmål.

 

Hvordan er det mulig? Hvilken type banan er det som sklir nok til at noen faller?

 

*edit*

 

evt., eier ikke du balanse?

 

Trodde faktisk ikke at det gikk an selv, men der tok jeg feil gitt... Det var slik at innsiden av skallet (der selve bananen var) pekte ned, mens utsiden av skallet (hvor vi holder) pekte opp. Ble jo da friksjon mellom skosåle og skall, mens innsiden av skallet var helvetes glatt.

Lenke til kommentar

Argh. Sklei på et bananskall på vei hjem. I rein tegnefilmstil. Tenker det så gøyalt ut.

Spørsmål.

 

Hvordan er det mulig? Hvilken type banan er det som sklir nok til at noen faller?

 

*edit*

 

evt., eier ikke du balanse?

 

Trodde faktisk ikke at det gikk an selv, men der tok jeg feil gitt... Det var slik at innsiden av skallet (der selve bananen var) pekte ned, mens utsiden av skallet (hvor vi holder) pekte opp. Ble jo da friksjon mellom skosåle og skall, mens innsiden av skallet var helvetes glatt.

 

Det går faktisk fint å skli på eit bananskal. Eg har testa. Så lenge du går vanleg og ikkje ser bananskalet er det stor sjanse for å gå på tryne.

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar

Jepp, det gjør du. Typisk 90-tallsgenerasjon angrepsvåpen. Rop på Hitler og rasisme når man er uenig. :wee:

PS: Han er på <90-siden, altså vår side. Så be nice, liksom!

September 10, 1993 står det på siden hans.

Wut, jeg har da ikke postet noe her på en stund. Trodde ikke jeg hadde skrevet bursdagen min på profilen heller menmen, så feil kan man ta.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...