Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1: Sony blir så mye bedre! ;)

2: ENDELIG! Jeg gjentar ENDELIG noen som sier det de mener om folk med akutt ADHD, hadde en i klassen en gang som hadde det.. husker at han utnyttet dette til det ultimate.. var så irriterende at det endte med at jeg banka han.. (ja vet det er teit, men etter 2 år med han i klassen fikk jeg nok) .. sier ikke at folk med ADHD er idioter, men mange av dem er det.. der finnes folk med ADHD som funker helt fint i et samfunn!

jeg gikk i klasse med 4 ADHD unger -_-

 

i 7 år

 

de fikk pc'er og alt mulig dritt av skolen bare fordi de hadde ADHD

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvorfor en sykdom i levra, hjertet, nyrene, musklene eller blodet kan være gratis å fikse, mens en skade på tennene skal koste mer enn en bruktbil.

Jeg kjenner en person som har et behov for reparasjoner i tanngarden, men ikke har råd.

 

 

HVORFOR er ikke tannLEGENE regnet som LEGER i statens velfedsprogram?

Det er vel like viktig å fikse tenner som å fikse andre kroppsdeler????

Lenke til kommentar

1: Sony blir så mye bedre! ;)

2: ENDELIG! Jeg gjentar ENDELIG noen som sier det de mener om folk med akutt ADHD, hadde en i klassen en gang som hadde det.. husker at han utnyttet dette til det ultimate.. var så irriterende at det endte med at jeg banka han.. (ja vet det er teit, men etter 2 år med han i klassen fikk jeg nok) .. sier ikke at folk med ADHD er idioter, men mange av dem er det.. der finnes folk med ADHD som funker helt fint i et samfunn!

jeg gikk i klasse med 4 ADHD unger -_-

 

i 7 år

 

de fikk pc'er og alt mulig dritt av skolen bare fordi de hadde ADHD

La meg spørre deg et enkelt spørsmål: Veit du hva ADHD er? Eller har du bare fordommer siden du ikke veit hva det er?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...