Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Så de du har snakket til har sluttet å røyke på den plassen?

hæ? er da flere enn ett senter der jeg bor og så og si alle har røkefrie soner der idioter står å koser seg å oser ned de som går inn og ut

 

Du sier at du blir lei av å påminne folk om ting de ikke skulle ha oversett, så jeg lurer på om du har bedt noen av dem om å røyke et annet sted? Eller prater du bare generelt?

på å fortelle ikke påminne

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spotify:

 

"Hei, æ la mærke te at du hørt på no skekkelig skrål. Derfor har æ lagd ei spilleliste med det bæste innen trønder-rock. Bare klikk på banneret nede til venstre".

 

Her sitter jeg og hører på Carl Orff, fantastisk musikk, og så kommer trønderjævelen i spotify-reklamen og ser at musikken min er dårlig, jeg bør høre trønder-rock i steden for. Makan!

Lenke til kommentar
Jeg kan leve med reklame for poker og The Baseballs, men når en trønder forteller meg at musikken min er sørpe og at jeg burde høre mer trønder-rock. Faen, jeg takler det ikke. Om jeg får muligheten skal jeg henge et tonn med DDE-plater rundt foten hans og kaste han i Stillehavet.

 

Jeg skal med glede hjelpe deg.

 

Kornfleks: Samme her.

Lenke til kommentar
Noe som irriterer noe så grønnjævlig er den forbanna bomringen her i Stavanger området. Ikke får vi en dritt tilbake heller føler jeg. Eller jo, den sykkelbrotingen i Tjensvollkrysset...

 

Bare innrøm at den nye rundkjøringa (som ikke er blitt noe bedre) med sykkelfelt til 125 mill ikke er å få igjen for kronene vi betaler.

 

 

:p lol

 

Endret av DSG
Lenke til kommentar
Jeg kan leve med reklame for poker og The Baseballs, men når en trønder forteller meg at musikken min er sørpe og at jeg burde høre mer trønder-rock. Faen, jeg takler det ikke. Om jeg får muligheten skal jeg henge et tonn med DDE-plater rundt foten hans og kaste han i Stillehavet.

 

Jeg skal med glede hjelpe deg.

 

Kornfleks: Samme her.

 

Tusen takk, Oda. Det setter jeg pris på. Jeg mener, jeg kan godta reklame uten noe særlig problem, men når han forteller meg at musikksmaken min er dårlig, og i illegg forteller meg hva som er bra. Da blir jeg forbannet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...