Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pappa, mamma brukte tv'en nede, okei, jeg satt på rommet og så samme kamp pappa ville se, okey, vi hadde det kos og så kampen på rommet mitt, når kampen var ferdig, ogj eg ville høre kommentarene, han kjefter da skru av tv'en. Jeg skrur av tv'en, og siden tv'en står 2-3 grader så han ikke ser skjermen forsetter han å kjefte. Arghh! bli godt å bli borte fra han overkant av halv uke nå, på andre siden av landet.

Lenke til kommentar

Det får da være grenser til hvor uinteressant norskfaget tillater seg å bli.

 

Jævla ismer og what not.

Det er vel over 10 ismer, og alle ismene har noen sub-ismer inni seg.

 

Prøve om modernismen i morra.

Kunne like godt hatt prøve om fargen til gressløk.

Like nyttig hvertfall.

 

Greit at man lærer litt om det, men ettersom vi har prøve tilsier det at MÅ jeg kunne dette for å overleve kjernefysisk nedsmelting i fremtiden? Tvilsomt.

Kunnskap er stort sett bullshit hvis det hverken er nyttig eller vekker interesse hos vedkommede.

 

HVA FAEN I HELVETE!!!!!!!!!!111111111111111111111111111111111111111111111 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.

DETTE ER ET FAG FOR ÅLER SOM LEVER PÅ HAVETS BUNN OG IKKE HAR NOE LIV.

 

Det er egentlig trist at man må kaste verdifull tid av ens liv sånn rett ut av vinduet.

 

Norskfaget kan fortsette å lære meg å skrive korrekt, det kan lære meg hvordan jeg kan skildre det jeg tenker. Hvordan jeg kan skrive flotte søknader, og hjelpe meg en gang i framtiden min. Ikke noe annet takk.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...