Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At folk tror de slippper å dra opp og vaske henda bare pga de har pissa.

Hvorfor skal man liksom vaske hendene, med mindre man har pissa på dem. Vil heller vaske hendene før jeg tar på pikken.

 

E: reformulering

 

Fordi det spruter piss-partikler (som folk flest ikke merker) på dem når man pisser, og når man trekker i så får man bakterier på hendene av å ta på opptrekkern.

Oh wait, disse menneskene trekker jo ikke i.

 

Men vent, piss er sterilt.

Og om man ikke trekker i så får man ikke så mye bakterier på hendene.

:roll:

 

Jeg er veldig renslig sånn sett, vasker henda alltid godt etter dass.

Men når jeg er ute å trener freerunning i byen, har jeg sikkert tatt på omtrent alt som det er mulig å ta på av alle slags konstruksjoner, og hendene mine blir ofte nesten helt svarte.

Det stopper meg uansett ikke fra å ta en spisepause under treningen.

 

Men jeg kunne neppe gjort det samme hvis jeg ikke fikk vaska hendene etter et dobesøk.

Snedige greier.

 

(Nei, dette irriterer meg ikke, dette er bare OT)

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

Om det er noen som ikke tror meg, eat http://vaskemaskin.wordpress.com/sape/

 

"I Sæbekogebogen av Sumo Lotus (Urtegårdens forlag, 1999, s. 31) kan me lesa om at dei fattigaste samla urin i 3-4 veker, lot det stå og gjæra, for så å bruka det til såpe." "På Jæren vart urin brukt lenge. Ialfall til innpå 1900-talet- kanskje 1920?"

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Når vi er inne på hygiene, så kan jeg ikke beskrive hvor grenseløst det er med folk som på død og liv skal sutte på fingrene sine når de eter, for å tørke bort hva de enn måtte ha der. Herregud det er en grunn til at man fant opp servietter og tørkepapir, hva trodde du de skulle brukes til? Pynt?

 

Når kjeften atpåtil er det et av de mest bakterierike stedene på kroppen, så frister det ikke fullt så mye å ta en porsjon til, etter at Hr. fingerdeepthroat har klasset på bestikket man lemper maten over på talerkenen med - særlig ikke når han måtte klasse på både ett og to rundstykker før han fant et som passet hans behov...

 

Same goes for de som nyser i henda, som om det var den naturligste ting, uten å tenke på at det faktisk er en del som tar i dørhåndtaka hver dag - for deretter å brife med "hihi jeg ble bare småforkjøla, mens alle andre ble dausjuke".

 

Sleeve sneeze mann, sleeve sneeze!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...