Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
TJUKKE småbarn irriterer meg.

 

de skal jo liksom bare være med lillebrorn min hjem fra skolen sånn ca hver dag og bråke og snylte mat og sånt, teite folk. :)

6311345[/snapback]

Snylte mat.. HAHAHAHA :!:

6312281[/snapback]

Har du aldri hatt utlendinger i klassen ?

Lenke til kommentar
TJUKKE småbarn irriterer meg.

 

de skal jo liksom bare være med lillebrorn min hjem fra skolen sånn ca hver dag og bråke og snylte mat og sånt, teite folk. :)

6311345[/snapback]

Snylte mat.. HAHAHAHA :!:

6312281[/snapback]

jeg får helt angst. også har de mye større lunger enn de mindre barna, så de roper mye høyere også

Lenke til kommentar
TJUKKE småbarn irriterer meg.

 

de skal jo liksom bare være med lillebrorn min hjem fra skolen sånn ca hver dag og bråke og snylte mat og sånt, teite folk. :)

6311345[/snapback]

Snylte mat.. HAHAHAHA :!:

6312281[/snapback]

jeg får helt angst. også har de mye større lunger enn de mindre barna, så de roper mye høyere også

6312357[/snapback]

de er bortskjemte i tillegg og syter enda lettere enn småbarn generelt :wee:

Lenke til kommentar
TJUKKE småbarn irriterer meg.

 

de skal jo liksom bare være med lillebrorn min hjem fra skolen sånn ca hver dag og bråke og snylte mat og sånt, teite folk. :)

6311345[/snapback]

Snylte mat.. HAHAHAHA :!:

6312281[/snapback]

jeg får helt angst. også har de mye større lunger enn de mindre barna, så de roper mye høyere også

6312357[/snapback]

Hhahahehehoehohoohhohoheahehoa, du er fae* ikke rett kfz! :D

Lenke til kommentar

Tjukke barn har jeg ingenting mot, men skrålende skrikende barn går meg av og til på nervene..hehe

Synes det er unger som hyler og skriker overalt i dag. Merkelig egentlig, hvor mange unger som skriker av full hals hele tiden liksom, akkurat som de ikke kan annet. Vi skrek jo aldri når vi var unger, så her har det skjedd noe med utviklingen.

Tipper barnehage trenden er mye av årsaken til det.

Lenke til kommentar

Nja.. tviler på det med barnehage. Men da jeg var mindre var det ikke dataspill, tvspill osv. Eller det var jo, men man brydde seg ikke så mye om det.. Ikke var det digimon, pikachu eller noe av den der dritten heller. Måtte finne på ting selv.. Mens barn idag virker som om de skal ha alt servert.. ARGH! Nå ble jeg irritert av å tenke på det!

Lenke til kommentar
Nja.. tviler på det med barnehage. Men da jeg var mindre var det ikke dataspill, tvspill osv. Eller det var jo, men man brydde seg ikke så mye om det.. Ikke var det digimon, pikachu eller noe av den der dritten heller. Måtte finne på ting selv.. Mens barn idag virker som om de skal ha alt servert.. ARGH! Nå ble jeg irritert av å tenke på det!

6312456[/snapback]

 

Åhoo, du er 20 ? Levd og strevd lenge du da hører jeg.

Lenke til kommentar
Tjukke barn har jeg ingenting mot, men skrålende skrikende barn går meg av og til på nervene..hehe

Synes det er unger som hyler og skriker overalt i dag. Merkelig egentlig, hvor mange unger som skriker av full hals hele tiden liksom, akkurat som de ikke kan annet. Vi skrek jo aldri når vi var unger, så her har det skjedd noe med utviklingen.

Tipper barnehage trenden er mye av årsaken til det.

6312419[/snapback]

Å herregud å fælt det var å sitte på bussen på vei hjem fra skolen noen ganger. Jeg husker spesielt den ene gangen; Alle (å det er ganske så mange) ungene skrek for full hals et navn hele turen. I ca 15 minutter holdt de på. Hvordan har de krefter til slikt? Hvorfor gjør de slikt? Tid skal de holde kjeft?! Jeg har ikke ord som kan beskrive hvor utrolig kjipt det der var.

 

En annen ting som irreterer meg litt er folk som sier at andre gjør dumme feil og lingnende, også gjør dem nyaktig de samme feilene. Skjønner de ingenting? Er de stokk dumme?

 

Nå må jeg slutte å skrive, ellers så vil jeg eksplodere.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Papir i dassen fungerer ypperlig.

Må bare få plassert papiret (og tykt nok lag med papir) så bæsjen havner som en pudding oppå papiret.

6311738[/snapback]

Trenger ikke det engang, hvis man lærer seg å bæsje skikkelig. Ingen vits i å trykke så hardt at dritten stuper som en synkemine ...

Lenke til kommentar
Papir i dassen fungerer ypperlig.

Må bare få plassert papiret (og tykt nok lag med papir) så bæsjen havner som en pudding oppå papiret.

6311738[/snapback]

Trenger ikke det engang, hvis man lærer seg å bæsje skikkelig. Ingen vits i å trykke så hardt at dritten stuper som en synkemine ...

6314235[/snapback]

slipp det sakte ut så det blir komprimert, så ruller den fint ned og setter ikke et spor.

Lenke til kommentar
Folk som tror "boten anna" er "båten anna"

6314634[/snapback]

 

Sangen irriterer meg mer.

6314902[/snapback]

 

Folk som synger på den hele tida (14izzz) Irriterer også.

 

Jeg viste ikke at det var snakk om en IRC bot, før jeg hørte på teksten. Gidd å lag sang om en irc bot.

 

Jeg kjenner et script, det heter noname, noname heter det. LATTIS

Lenke til kommentar

En ting til; Musikk som står på ganske høyt i forretninger mange ganger.

 

Greit med muikk i butikker, men den bør være temmelig dempet, og helst ganske rolig behagelig bakrunnsmusikk, ikke dette vrælende skrikende popmølet av i dag

 

 

Og enda en ting, siden vi er inne på butikker; Espeditører som henger seg etter deg fra du setter bena innefor.

Var innom en møbelforretning her en dag. Med en gang kommer en ekspeditrise og sier; Hva kan jeg hjelpe med?

 

Sier jeg bare vil kikke litt. Ja skal jeg vise deg rundt? ser du noe? Er det noe spesielt? blablabla

Og når de da skal vise deg noe, så blir de stående der ved siden av deg, for å liksom presse fram et ja eller nei om du skal ha det eller ikke.

 

Hvorfor pokkern kan de ikke la folk få gå å kikke fra seg i fred når de ønsker det? Fryktelig irriterende..

Det er litt på samme måte som tlf selgere, som de er besatte på å skal ha tak i pengene dine. Av og til sier jeg det til dem også

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...