Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Chokke

 

Folk som sier e ikke skjønner en dritt å får 5, sier det bare fordi de vil høre at de er flinke (Ja, jævla irriterende (PUNCH))

 

Samme med meg, "Skjer'a" Hva faan din forbaska gangster. Hva er poenget ? Det høres bare utrolig teit ut.

 

Pene folk som bruker mye sminke ? Jeg grøsser å gjemmer meg bak dama mi som ikke får bruke så mye sminke av meg.

 

Fjortiss med graftik pushup er jo bare søtt da, haha. Så lenge de har pupper da, men de har jo ikke det :S

6292354[/snapback]

eeeh, bare at når disse personene blir spurt sier de bare "eeeh, eeeeh, tror kanskje det er sånn.... eeeeh, ionebinding?" (kun et eksempel), de rekker aldri opp hånda, sukker hver gang de skal fremføre osv. 5-er kandidat?

 

Såklart, fjortiss med pushup og bryster er bare søtt, men når de ikke har, og må fylle på med sokker er det ikke søtt.

 

En annen ting er den håndhilsinga hver gang man møter en man kjenner, må jo ta 20 folk i hånda daglig og svare på "hvordan går det?" like mange ganger...

 

"hei, hva skjer?" *grøss*

6292426[/snapback]

 

Sånn som når du har vært syk, å går på jobb. Så kommer ALLE over 50år "Går de bra nå da ? Du ser litt syk ut" "Føler du deg bra nå da ?" "Sikker på at du vil være på jobb nå da ?" "Er du frisk nokk til å gjøre noe nå da ?" "Bare ta det med ro i noen dager"

 

Får bare lyst til å si "HOLD KJEFT Å PASS PÅ DEG SELV"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du hører hjemme psykiatrisk institutt. :)

6288158[/snapback]

Hva får deg til og mene det? på grunn av at jeg ikke liker gulost/hvitost krangelen?

Skulle man diskutert vært ord i diskusjoner ville det blitt rimelig hektisk!

6288625[/snapback]

 

Hva får deg til å mene at de som diskuterer om gulost/hvitost skal på psykiatrisk institutt? Det er ofte bedre å engasjere seg å si det man mener. Hvis man vil ha forandring. Det er folk som deg som lar ting rundt en selv bare skje, uten å gjøre noe med det. Det er folk som deg som irriterer meg. Dere klager over at alt er så ille, uten å prøve å gjøre noe med det selv.

 

Egentlig vet jeg ikke om du er sånn, men du forstår sikkert hvor jeg vil.

 

:fun:

 

 

 

 

 

Edit: Hva mener du med at det blir rimelig hektisk hvis man skulle diskutert hvert ord i diskusjoner? Mener du hvis man skulle diskutert hvert eneste ord?

 

:xmas:

Endret av mads89
Lenke til kommentar
Misliker folk som alltid trur dei veit best, og ikkje kan innrømme ein feil, sjølv når dei blir motbevist.

Og sånne som skal heve seg over alle andre og tru dei er så jævla kongen på haugen...utruleg irriterande.

6166702[/snapback]

 

Leste akkurat dette nå, og må si meg helt enig, har en sånn kar i klassen, som kan spille et par sanger av Blink 182 på bass, som tror han er sinnsykt god. På turen vår i polen var vi innom en musikk forettning, og han liksom gikk proft bort til trommene og pekte på et PP sett til 5000 og sa at det var jævla bra trommer. Hallo? :hrm:

Lenke til kommentar
iriterer meg at lillesøstra mi syns internett explorer er bedre en opera.

bare fordi pixzo (eller hva f det heter) har dårlig kode som er spesialdesignet for IE!

6292947[/snapback]

 

Så du sitter å diskuterer web-browsere med lillesøstera di? det irriterte meg litt..

6294221[/snapback]

Ja, det maa være grenseløst irriterende.
Lenke til kommentar
Jeg misliker sterkt herretoaletter. Der finner nemlig flesteparten det for godt å gi hele toalettsetet en skikkelig omgang med urin, og av og til etterlater de til og med ballhår på toalettsetet. Snart må man jo faen ta med seg støvler når man går på dass.

6167213[/snapback]

Offentlige dasser er noe dritt. Blir ikke stort bedre når du tenker på at mange av de irriterendes folkene som nevnes i denne tråden er brukere av offentlig toalett :ermm:

Blir ikke overrasket hvis jeg en dag finner en bæsj på doringen... :scared:

 

Spesiel opplevelse: Var på offentlig dass for en stund siden. Måtte heldigvis bare pisse.

I urinalene er det ofte et ballehår... eller to... eller tre.... Men det var et ballehår

jeg reagerte på.... DET VAR 2 METER OPPE PÅ VEGGEN :blink:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Offentlige toaletter er kos.

En regel min bror fortalte meg lyder slik:

Torstein. Når du skal på offentlige toaletter må du alltid huske og pisse utover dassen :)

 

Ellers er det jævli iriterende når folka på dassen ved sidenav skal lage lyder når de driter.. "uuugh!" "hiMMM!!"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...