Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hater folk som man har gått på ungdomsskole med. De skjønner ikke at man ikke vil ha noe med dem å gjøre, og alltid hvis en møter dem skal de slå av en prat selv om det er et halvt år siden vi så hverandre sist. Hva er vitsen med å stoppe og prate med en man møter tilfeldig hvert halve år?  :mad:

6289187[/snapback]

hva er så galt med det?

6289609[/snapback]

Ser ikke poenget å prate om hvordan det står til med en person når en egentlig gir blanke faen i hvordan han/hun har det eller hva han/hun gjør for tiden. Det er liksom en grunn til at man ikke ser hverandre, keep it that way.

 

Evenrud: Hva hvis de har en tynn ræv da? Blir du ikke like sur da?

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Jeg hater folk som man har gått på ungdomsskole med. De skjønner ikke at man ikke vil ha noe med dem å gjøre, og alltid hvis en møter dem skal de slå av en prat selv om det er et halvt år siden vi så hverandre sist. Hva er vitsen med å stoppe og prate med en man møter tilfeldig hvert halve år?  :mad:

6289187[/snapback]

hva er så galt med det?

6289609[/snapback]

Ser ikke poenget å prate om hvordan det står til med en person når en egentlig gir blanke faen i hvordan han/hun har det eller hva han/hun gjør for tiden. Det er liksom en grunn til at man ikke ser hverandre, keep it that way.

 

Evenrud: Hva hvis de har en tynn ræv da? Blir du ikke like sur da?

6289689[/snapback]

ok ;)

Lenke til kommentar
Jeg misliker sterkt herretoaletter. Der finner nemlig flesteparten det for godt å gi hele toalettsetet en skikkelig omgang med urin, og av og til etterlater de til og med ballhår på toalettsetet. Snart må man jo faen ta med seg støvler når man går på dass.

6167213[/snapback]

 

Derfor man har dametoaletter.

Lenke til kommentar
Jeg misliker sterkt herretoaletter. Der finner nemlig flesteparten det for godt å gi hele toalettsetet en skikkelig omgang med urin, og av og til etterlater de til og med ballhår på toalettsetet. Snart må man jo faen ta med seg støvler når man går på dass.

6167213[/snapback]

 

Derfor man har dametoaletter.

6289920[/snapback]

:p

Lenke til kommentar
et ord...tygging :p kan ikke forklare hvor irritert jeg blir av folk som tygger! potetgull,tyggis, brødskive osv...

6289866[/snapback]

 

Så du mener det er bedre at de sulter ? :p

 

Er plaget av vondt i halsen, det irriterer. Er jo faan meg vondt hver gang jeg svelger.

Lenke til kommentar
et ord...tygging :p kan ikke forklare hvor irritert jeg blir av folk som tygger! potetgull,tyggis, brødskive osv...

6289866[/snapback]

 

Så du mener det er bedre at de sulter ? :p

 

Er plaget av vondt i halsen, det irriterer. Er jo faan meg vondt hver gang jeg svelger.

6291038[/snapback]

 

Sier meg enig med sixx.. prøv å stå opp en morgen, trøtt og jævlig.. så sitter det noen atme deg å slafser å herjer med maten.. Og hvis du i tilleg røyker og ikke har fått morgenrøyken kjenner du noen rykninger i ryggmargen ja! :D

Lenke til kommentar
et ord...tygging :p kan ikke forklare hvor irritert jeg blir av folk som tygger! potetgull,tyggis, brødskive osv...

6289866[/snapback]

 

Så du mener det er bedre at de sulter ? :p

 

Er plaget av vondt i halsen, det irriterer. Er jo faan meg vondt hver gang jeg svelger.

6291038[/snapback]

 

Sier meg enig med sixx.. prøv å stå opp en morgen, trøtt og jævlig.. så sitter det noen atme deg å slafser å herjer med maten.. Og hvis du i tilleg røyker og ikke har fått morgenrøyken kjenner du noen rykninger i ryggmargen ja! :D

6291145[/snapback]

 

Han sa ikke noe om slafsing :p Da hadde jeg skjønt det.

 

Hva heter dama på bildet Rasch ?

Lenke til kommentar

folk som sier "lissom/lizzm/liksom" "og sånn" "ikke sant" "ooooooj"

Er så drittlei, kan ikke si noe i klassen før man hører bak: "oooooj, skikkelig sur azza" 2-3 ganger. "Hva skjer med at du er så sur 'a?" "oj, du var litt sånn rettetype azza".

Ikke nok med at noen sier dette, men de stopper midt i en setning å kommer med en av disse kommentarene. Man kan faktisk føle IQ'en synke når man snakker med de :wee:

 

Ellers irriterer jeg meg over personer som har en eller annen forsterkelse når de tygger, du kan høre maten inni kjeften dems. Mister helt matlyst når sånt skjer. "Nå skal vi kose oss med pizza" "yey" *smatt smatt, slurp*

 

Søstre som absolutt ALDRI tar feil, eller hører feil. Alltid alle andre som sliter.

 

Mødre på bussen som absolutt krever at man skal reise seg for at de skal sitte med barnevogna. De har jo søren ikke noe krav på å sitte, de er ikke svake til bens eller har tung mage å bære på. Folk må jo sitte oppå hverandre for at mødre skal kunne ta bussen med barneviogn på 1x1 meter, og hvis man sukker får man den smella tilbake om at man er frekk og må lære seg å respektere de som har gjennomgått en barnefødsel :wee: .

Lenke til kommentar
folk som sier "lissom/lizzm/liksom" "og sånn" "ikke sant" "ooooooj"

Er så drittlei, kan ikke si noe i klassen før man hører bak: "oooooj, skikkelig sur azza" 2-3 ganger. "Hva skjer med at du er så sur 'a?" "oj, du var litt sånn rettetype azza".

Ikke nok med at noen sier dette, men de stopper midt i en setning å kommer med en av disse kommentarene. Man kan faktisk føle IQ'en synke når man snakker med de :wee:

 

Ellers irriterer jeg meg over personer som har en eller annen forsterkelse når de tygger, du kan høre maten inni kjeften dems. Mister helt matlyst når sånt skjer. "Nå skal vi kose oss med pizza" "yey" *smatt smatt, slurp*

 

Søstre som absolutt ALDRI tar feil, eller hører feil. Alltid alle andre som sliter.

 

Mødre på bussen som absolutt krever at man skal reise seg for at de skal sitte med barnevogna. De har jo søren ikke noe krav på å sitte, de er ikke svake til bens eller har tung mage å bære på. Folk må jo sitte oppå hverandre for at mødre skal kunne ta bussen med barneviogn på 1x1 meter, og hvis man sukker får man den smella tilbake om at man er frekk og må lære seg å respektere de som har gjennomgått en barnefødsel :wee: .

6291916[/snapback]

 

Et veldig bra innlegg, er enig i alt som står i det. :thumbup:

Lenke til kommentar
folk som sier "lissom/lizzm/liksom" "og sånn" "ikke sant" "ooooooj"

Er så drittlei, kan ikke si noe i klassen før man hører bak: "oooooj, skikkelig sur azza" 2-3 ganger. "Hva skjer med at du er så sur 'a?" "oj, du var litt sånn rettetype azza".

Ikke nok med at noen sier dette, men de stopper midt i en setning å kommer med en av disse kommentarene. Man kan faktisk føle IQ'en synke når man snakker med de :wee:

 

Ellers irriterer jeg meg over personer som har en eller annen forsterkelse når de tygger, du kan høre maten inni kjeften dems. Mister helt matlyst når sånt skjer. "Nå skal vi kose oss med pizza" "yey" *smatt smatt, slurp*

 

Søstre som absolutt ALDRI tar feil, eller hører feil. Alltid alle andre som sliter.

 

Mødre på bussen som absolutt krever at man skal reise seg for at de skal sitte med barnevogna. De har jo søren ikke noe krav på å sitte, de er ikke svake til bens eller har tung mage å bære på. Folk må jo sitte oppå hverandre for at mødre skal kunne ta bussen med barneviogn på 1x1 meter, og hvis man sukker får man den smella tilbake om at man er frekk og må lære seg å respektere de som har gjennomgått en barnefødsel :wee: .

6291916[/snapback]

 

Et veldig bra innlegg, er enig i alt som står i det. :thumbup:

6291941[/snapback]

overasker meg mest at noen forstår norsken min :) .

 

En annen ting er folk som ikke skjønner en dritt av skolefaget og får 5'er.

Folk som gjør seg dumme og later som de ikke forstår.

Elever som ikke følger med og sier "HÆ?" hele tida.

Elever som snakker med sidemannen og bråker og ler over halve klasserommet og plutselig krever at alle skal være stille for hun/han ikke får med seg undervisninga. Når det er stille snur han/hun seg tilbake og ler høyt.

 

og for å ikke glemme pensjonister som krever (ikke spør, men krever) at du skal flytte deg, samme med besteforeldre, når jeg møter bestemorra mi på bussen sier hun "Du bærer dette (2-3 poser) og jeg dette (posten - 2 brev)". Ikke noe spørsmål, men en ordre.

 

Folk som skriver "Hei, hva skjer?/skjer'a/skjer etc" på MSN.

 

Pene folk som bruker overdrevent mye sminke, gjelder vel jenter ;) .Samme med stygge folk som bruker sminke, sløsing :wee: .

 

Folk uten snev av selvironi og blir fornærma hvis man slenger en kommentar

 

"folk" som tror det er så jævla kult med harry potter/ringenes herre og syter etter oppmerksomhet over hvor "kult" det er.

 

Folk som blir sure når de kommer opp i eksamen (lo litt når jeg skrev dette, fikk vite hva vi kom opp idag, kom ikke opp i noe, kanskje kommer opp imorra). "Men jeg sa jo at jeg ikke vil, buhu"

 

fjortisser med kraftig pushup :p

 

Det var vel det meste vil jeg tro

 

 

aaah, frustrasjon :)

Lenke til kommentar

Jeg ser det er mange folk som klager over kjipe og kravstore eldre her. Heldigvis er alle besteforeldrene mine stolte og hyggelige, så jeg trenger bare å forholde meg til de andre svina. At de krever å få sitte på bussen kan jeg tilgi. De som fnyser fordi jeg går fortere enn dem derimot - HAT! :mad:

Lenke til kommentar
Folk som sitter i kassen i kolonialbutikker og spør om du skal ha pose når du handler en stappa full handlevogn.

 

"Nei takk, jeg sparer heller 50 øre pr pose og går 15 ganger til bilen med varene i nevene"

6251213[/snapback]

"kvitering og pose?" når man har kjøpt en extra-pakke :wee:

Lenke til kommentar

Chokke

 

Folk som sier e ikke skjønner en dritt å får 5, sier det bare fordi de vil høre at de er flinke (Ja, jævla irriterende (PUNCH))

 

Samme med meg, "Skjer'a" Hva faan din forbaska gangster. Hva er poenget ? Det høres bare utrolig teit ut.

 

Pene folk som bruker mye sminke ? Jeg grøsser å gjemmer meg bak dama mi som ikke får bruke så mye sminke av meg.

 

Fjortiss med graftik pushup er jo bare søtt da, haha. Så lenge de har pupper da, men de har jo ikke det :S

Lenke til kommentar

Irriterer meg grenseløst over tyskere som snegler seg bortover på norske veier i 15 km/t bak rattet i en undermotorisert campingbil, som om ikke det er nok klager de samme personene på at nordmenn bråker, drikker, etc. i syden. Får sinnsykt lyst til å rope: "Heil Hitler" hver gang jeg ser en slik person, men inntil nå har jeg klart å styre meg. :evil:

Lenke til kommentar
Chokke

 

Folk som sier e ikke skjønner en dritt å får 5, sier det bare fordi de vil høre at de er flinke (Ja, jævla irriterende (PUNCH))

 

Samme med meg, "Skjer'a" Hva faan din forbaska gangster. Hva er poenget ? Det høres bare utrolig teit ut.

 

Pene folk som bruker mye sminke ? Jeg grøsser å gjemmer meg bak dama mi som ikke får bruke så mye sminke av meg.

 

Fjortiss med graftik pushup er jo bare søtt da, haha. Så lenge de har pupper da, men de har jo ikke det :S

6292354[/snapback]

eeeh, bare at når disse personene blir spurt sier de bare "eeeh, eeeeh, tror kanskje det er sånn.... eeeeh, ionebinding?" (kun et eksempel), de rekker aldri opp hånda, sukker hver gang de skal fremføre osv. 5-er kandidat?

 

Såklart, fjortiss med pushup og bryster er bare søtt, men når de ikke har, og må fylle på med sokker er det ikke søtt.

 

En annen ting er den håndhilsinga hver gang man møter en man kjenner, må jo ta 20 folk i hånda daglig og svare på "hvordan går det?" like mange ganger...

 

"hei, hva skjer?" *grøss*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...