Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Liker ikke folk som ikke holder avtaler eller ditcher deg med en gang noe "bedre" dukker opp.

6169862[/snapback]

 

Kunne ikke vert mer enig, hadde et tilfelle for et par dager tilbake og sitter enda å plages med det. Kanskje fordi jenta jeg skulle møte fant ut at hu skulle tilbringe dagen med en annen kar.

Endret av Fedje
Lenke til kommentar
Du hører hjemme psykiatrisk institutt. :)

6288158[/snapback]

Hva får deg til og mene det? på grunn av at jeg ikke liker gulost/hvitost krangelen?

Skulle man diskutert vært ord i diskusjoner ville det blitt rimelig hektisk!

6288625[/snapback]

 

Enig.

 

Det som irriterer meg grenseløst er egentlig meg selv.

:p

Lenke til kommentar

Jeg hater folk som man har gått på ungdomsskole med. De skjønner ikke at man ikke vil ha noe med dem å gjøre, og alltid hvis en møter dem skal de slå av en prat selv om det er et halvt år siden vi så hverandre sist. Hva er vitsen med å stoppe og prate med en man møter tilfeldig hvert halve år? :mad:

Lenke til kommentar

Skal vi begynne å ramse opp?

 

Løgn og falske jenter er det som topper lista akkurat nå ihvertfall...

 

Orddelingsfeil er ganske høyt oppe. Kanskje vi heller skal si ord delings feil?

 

SMS-språk. Trenger vel egentlig ingen forklaring

 

Folk som aldri forstår at de har tapt en diskusjon.

 

Og det faktum at det er pokkers langt mellom meg og min eks / beste venninne, så jeg nesten aldri får sett hun. :\

Lenke til kommentar

Bank-ID.

Nok et bevis på at verden bare blir verre. Tidligere hadde man et ekstra kort med koder man brukte når man skulle logge seg på nettbanken - noe som i og for seg var kavete nok (jeg vil ha en helt standard kortleser, for svarte svingende! :mad: ), men så fant banken at "nei, dette her er nok litt for praktisk". Resultatet ble en liten skjør plastikdritt som man må stappe bankkortet inni, for så å få opp en kode som man supplerer med en annen kode OG fødsels- og personnummer. Uten dette får man ikke så mye som sjekket saldoen engang. Det er ille nok når systemet fungerer. Nå har plastikkjævelen tatt kvelden, og jeg kan aldri tilgi SR-Bank.

 

Hvorfor kan man ikke velge sikkerhetsnivå på nettbanken sin selv, så kunne de som ville ha det praktisk kanskje betale en hundrings eller fem i året i ekstra forsikring for å kompensere for de få svindeltilfellene?

Lenke til kommentar

Jeg hater jenter som er pene og som vet det SELV!

Jeg hater folk som er overlegne!

Jeg hater små lyder som man ikke vet hvor kommer fra

Jeg hater små lyder som andre lager med vilje

Jeg hater folk som er så ordentlig og aldri kan drite seg ut litt

Jeg hater bensinprisene

Jeg hater de som bestemmer lover og regler

Jeg hater sossete folk

Jeg hater utlendinger som ikke kan oppføre seg

Lenke til kommentar
Jeg hater folk som man har gått på ungdomsskole med. De skjønner ikke at man ikke vil ha noe med dem å gjøre, og alltid hvis en møter dem skal de slå av en prat selv om det er et halvt år siden vi så hverandre sist. Hva er vitsen med å stoppe og prate med en man møter tilfeldig hvert halve år?  :mad:

6289187[/snapback]

De er rett og slett bare interesserte i hvordan det går med deg, og det er det vel ikke noe i veien med? Problemet er folk som ikke har antenner nok til å forstå når samtalen er slutt og blir stående og "ehhhh ja. Ja. Mhm" selv om gjensidig interesse kun holder til en overfladisk tominutters-prat. :no:

Lenke til kommentar
Jeg hater folk som man har gått på ungdomsskole med. De skjønner ikke at man ikke vil ha noe med dem å gjøre, og alltid hvis en møter dem skal de slå av en prat selv om det er et halvt år siden vi så hverandre sist. Hva er vitsen med å stoppe og prate med en man møter tilfeldig hvert halve år?  :mad:

6289187[/snapback]

hva er så galt med det?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...