Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noe som irriterer meg grenseløst er vannet som spruter opp i rævva på deg når du driter!  :realmad:

6310048[/snapback]

Forøvrig er jeg helt enig, men har tildags dato ikke funnet noen løsning på problemet.

6310234[/snapback]

Legg et papir i skåla før du klipper. Da spruter det ikke!

 

(Eller du kan drite å hånda og legge den forsiktig ned i do)

Endret av krizkriz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Nettsider hvis eksterne linker ikke popper opp i nytt vindu!  :mad: Talentløst!

Åpner nesten alltid linker ved å trykke på de med scrollen jeg. :]

 

 

Noe som irriterer meg grenseløst er vannet som spruter opp i rævva på deg når du driter!  :realmad:

6310048[/snapback]

Legg et papir i skåla før du klipper. Da spruter det ikke!

 

(Eller du kan drite å hånda og legge den forsiktig ned i do)

Har eksperimentert en del med det og testet litt forskjellig, men har funnet ut at det fungerer kun på de 2-3 første ladningene, så synker papiret og det blir rene geysiren! :hrm:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

En ting som har irritert meg grenseløst var at pc'n min var så treg at jeg ikke fikk spilt av 720p filmer med x264 skikkelig, lyden ble helt out of sync.

Men fikk endelig fikset det med noen spesialagde codec's og slikt! :green:

Lenke til kommentar

Det finnes så og si hovedsakelig to typer personer i denne verdenen, og i denne sammenhengen.

Det gjelder når man er i sosiale sammenhenger, som f.eks.. klassetur til kristiansand dyrepark. Det er tydlig en kø, men de populære folka i klassen av en merkelig grunn går bare forbi deg i køen.. Er litt vanskelig å beskrive dette, men hovedpoenget er at de ikke eier omtanke, fornuft og hensyn i sosial form..

Når jeg ser at det er kø, så stiller jeg meg bakerst som mine foreldre har lært meg, en ren folkeskikk. Dette forekommer jo også hvis alle i klassen har samlet seg rundt en laptop og ser på en som spiller et spill, jeg står og ser på, plutselig så kommer han ene snakkesalige jæren idioten og plasserer seg selv rett forran meg, jeg ser ingenting lenger... Hva faen tenker de med?

Lenke til kommentar
Det finnes så og si hovedsakelig to typer personer i denne verdenen, og i denne sammenhengen.

Det gjelder når man er i sosiale sammenhenger, som f.eks.. klassetur til kristiansand dyrepark. Det er tydlig en kø, men de populære folka i klassen av en merkelig grunn går bare forbi deg i køen.. Er litt vanskelig å beskrive dette, men hovedpoenget er at de ikke eier omtanke, fornuft og hensyn i sosial form..

Når jeg ser at det er kø, så stiller jeg meg bakerst som mine foreldre har lært meg, en ren folkeskikk. Dette forekommer jo også hvis alle i klassen har samlet seg rundt en laptop og ser på en som spiller et spill, jeg står og ser på, plutselig så kommer han ene snakkesalige jæren idioten og plasserer seg selv rett forran meg, jeg ser ingenting lenger... Hva faen tenker de med?

6311020[/snapback]

 

Det finnes 3 typer folk i verden, de som kan matte og de som ikke kan matte. Tipp hvilken jeg er :p

 

Jeg vil gjerne høre en defenisjon fra deg på ordet populær. Går du på barneskole skal du få slippe.

 

De som er "populære" er som regel folk som tror de er bedre en andre, men sjelden er det.

 

Har noe av det samme på skolen, bare at de ikke er så populære, mer dumme! Jeg blir bare irritert og prikker på ryggen og sier "du er klar over at jeg sto der?" eller noe i den retningen, jeg tørr heldigvis si ifra, blir så grenseløst irritert når folk skal pirke deg på nesa på den måten...

6311222[/snapback]

 

Jeg blir forbanna av å tenke tanken på det, GRRRR.

 

Å gamle damer som skal ta bussen, å sniker seg fra i køen, å står det å skal betale med kronstykk og femtiøringer. Så tar det en evighet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Iriterer meg noe helt grenseløst at kompisene mine er 0% spontane.

Jeg sitter å kjeder meg på en lørdag, så ringer ejg å spør om folk vil være me på kino, men det virker liksom om man må lage masse avtaler og styr.

Dessuten er det forbaska irriterende at folk er "bundet" hjemme av middag.

Det er en time til middagen som ikke er begynt på, derfor kan man ikke dra på kino eller ture å bade etc.

Please! Det er vel ikke verdens undergang om man skipper en middag i ny og ne.

Lenke til kommentar
Iriterer meg noe helt grenseløst at kompisene mine er 0% spontane.

Jeg sitter å kjeder meg på en lørdag, så ringer ejg å spør om folk vil være me på kino, men det virker liksom om man må lage masse avtaler og styr.

Dessuten er det forbaska irriterende at folk er "bundet" hjemme av middag.

Det er en time til middagen som ikke er begynt på, derfor kan man ikke dra på kino eller ture å bade etc.

Please! Det er vel ikke verdens undergang om man skipper en middag i ny og ne.

6311725[/snapback]

Åherregud! Den der støtterj jeg deg 100% på! Hvorfor er det sånn med meg også? Bare en håndfull av vennene min esom er spontane, noe som ikke er bra i og med at jeg er egentlig en veldig spontan person!

Lenke til kommentar
Papir i dassen fungerer ypperlig.

Må bare få plassert papiret (og tykt nok lag med papir) så bæsjen havner som en pudding oppå papiret.

 

Øvelse gjør mester :) Jeg har ikke hatt problemer med splashback på noen år nå.

6311738[/snapback]

 

HAHAHAHA, Du har lite å gjøre.

Lenke til kommentar
Papir i dassen fungerer ypperlig.

Må bare få plassert papiret (og tykt nok lag med papir) så bæsjen havner som en pudding oppå papiret.

 

Øvelse gjør mester :) Jeg har ikke hatt problemer med splashback på noen år nå.

6311738[/snapback]

Bra bra, akuratt sånn gjør jeg det også.

Her kaller vi det backsplash - morro å spørre læreren om han har fått det i det siste. Han skjønner ikke noe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...