Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Det jeg har overhørt av søstra mi tilsier at det er en eller annen fyr i Gossip Girl

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En av hoved karakterene i Gossip Girl: chuck-bass-gossip-girl-yellow-shirt.jpg Irriterer meg forøvrig at ALT man gjør er nerdete uansett, ifølge "cool guysa" herregud så tapere de er...

Skrevet

Hvorfor vinner jeg aldri noe? Har ikke vunnet noe mer enn 25,- et par ganger på flaxlodd siden jeg vant Resident Evil Special Edition på DVD for mange mange år siden.

Skrevet

At TV2 Nyhetskanalen har en meget god dekning, men de klarer faen meg ikke (har ikke rettigheter?) å sende selve utdelingen direkte, og får dermed ikke sett talen hans. DET irriterer meg.

Skrevet (endret)

At eg ikkje har PS2 slik at eg kan få spillt Silent Hill 2!

Og at PS3 ikkje er bakover kompitabel lengre.

Kan spille på pc, men slike spill skal på konsoll.

Endret av Skogslik
Skrevet
Donkey Boy sangene... Blir jo spilt none-stop på radioen om dagene.

Donkey boy er da ikke dårlig musikk, det er forskjell på dårlig musikk og listepop. Sanger blir ikke automatisk elendige bare mange andre liker dem.

Skrevet
Synes nå det var en trivelig artikkel jeg. Er jo også så lett som å bare ikke lese artikler som ikke oppfyller dine kvalitetskrav.

Ikke kvaliteten som plager meg, men at de absolutt må lage en sak om det. Og jeg kan ikke komme med en uttalelse om jeg liker en ting eller ikke før jeg har observert det.

Skrevet

Folk som demonstrerer.

Facebook meldinga til tanta mi: "Stolt av sønnen min, han er i Oslo og demonstrerer mot at Obama fikk fredsprisen"

Greit nok at du er uenig i avgjørelsen, det er jeg også, men jeg stiller meg ikke opp på gata som en hippie og brøler ut om det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...