Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg spurte: "Puster du manuelt? Hva er det høyeste du kan telle til?"

 

Noen som har flere idiotiske spørsmål?

'Er du klar over din egen albue?' 'Beveger du tungen nå?'

 

Ååh, kan ikke folk være stille når de trener? Er noen grusomt irriterende personer der. Ene er mann & kone hvor mannen skal påpeke hvor mye han tar i alt (han er vel 45-55 år) og brøler som et beist når han gjør noe.

En annen er en mann som okkuperer 2-3-4 apparater samtidig og gjør mye ut av seg uten å gjøre det :p .

Lenke til kommentar
"Æ skal nu være 100% ærlig i 24 tima. Du kan spørre mæ kordan som helst spørsmål (kun i inboksen), og æ love å svare sannheta uansett ka du måtte finne på å spørre om. Æ kommer til å svare uansett, men æ utfordre dæ til å sette denna teksten som din egen statustekst. Vente i spenning på ka æ får som spørsmål" -Facebook.

Nå fikk faen meg jeg også den. Trodde faktisk mine venner var bedre enn som så.

Lenke til kommentar
Pentumsmart: Jeg likte historien din helt det siste du skrev. Han fyren var klart en idiot som liker å lage trøbbel, men du burde heller le av han enn å ønske at han skal henges. Det blir for dumt.

 

PS: Jeg er ikke den mannen.

Var litt drøy, ja, men skjønner ikke hvordan folk kan oppføre seg sånn. Hvilket syn på livet har de liksom?

Lenke til kommentar
"Æ skal nu være 100% ærlig i 24 tima. Du kan spørre mæ kordan som helst spørsmål (kun i inboksen), og æ love å svare sannheta uansett ka du måtte finne på å spørre om. Æ kommer til å svare uansett, men æ utfordre dæ til å sette denna teksten som din egen statustekst. Vente i spenning på ka æ får som spørsmål" -Facebook.

Nå fikk faen meg jeg også den. Trodde faktisk mine venner var bedre enn som så.

Det trodde jeg også, men neida. Kanskje jeg skal spørre om de kan slikke sin egen albue. De kan hjerne filme mens de prøver -.-.

Lenke til kommentar
Kommenterte og spurte om hvorfor ialle dager de poster det, siden de ikke er ærlige UANSETT.

 

Da sletta hun innlegget og la det ut på nytt.

Spør igjen, spam ha ned med det :p

 

Så kan vi se hvor lang tid det tar før folk her plutselig starter å klage over spam på facebook under den spørsmåls delen.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Jeg kom på en ting som irriterer meg, og det er at alle skal klage på at jeg er høy.

"Perrern, gidder du å bøye deg i stolen så jeg kan se tava?"

"Perrern, gidder du å flytte deg så jeg kan se filmen"

 

Fuck heller, hvis det er et så jævlig stort problem at folk sitter forran dere så burde dere faen meg vært smarte nok til å sette dere forran. Også synes jeg det blir jævlig feil at dere klager på at dere ikke ser noe, og derfor må jeg fløtte meg, men når de bak dere ikke ser noe, så er det de som må flytte seg.

Lenke til kommentar

Skulle egentlig kjøpe mac med venninna mi på fredag, men hun er opptatt med jobb, så kom hun nettopp:

Jente:

btw

ska vent med å kjøp mac til i januar

må ha penga til å kjøp julegava og t festing i jula

ork ikke å lev så fattig

i tillegg får æ masse stipend-penga i januar

Simen:

kult

Jente:

så du kan dra på cafè med x

Simen sier:

det va no planen allerede siden du sa du likevel ikke rakk å gjøre noe på fredag pga julebord?

Jente:

hade

 

Ka faen? Sa jeg noe galt? :S

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...