Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

såkalte tynne mennesker som på liv og død alltid skal være "best

Slanke mennesker er ikke best, de ser bare langt bedre ut enn feite folk.

mulig du mener det. men de trenger ikke være nedlatene mot andre mennesker som ikke ser ut som dem.før i tiden var det "status " å være kraftig og det er det fortsatt i noen kulturer.

Endret av Estella!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må egentlig si meg litt enig med Quakecry igjen jeg.

 

Annet som irriterer: Ei som skriver i status meldingen på nettby "Noen som skal til harstad i morgen?". Også kommer en smart jævel og kommenterer "Ikke jeg for jeg skal kanskje til sverige"..

 

Enten så er fyren tilbakestående, eller så er han stolt over at han skal til sverige..

Appropo nettby...

 

22:02 xxxxxxx ble medlem i gruppen Vi som faktisk har tryna på vei OPP trappa!.

21:58 xxxxxxx ble medlem i gruppen åhrr...

21:56 xxxxxxx ble medlem i gruppen Gutte parfyme er digg !.

21:54 xxxxxxx ble medlem i gruppen Lenge leve pervers humor!.

21:48 xxxxxxx ble medlem i gruppen Vi som ligger uten BH !.

 

Vedkommende er en god del år yngre, men poenget står enda.

Er godt i gang med slettingen av kontoen allerede kan du si.

Lenke til kommentar

Random fyr: Hei!

Jeg: Hei :)

Random fyr: Hva driver du med?

Jeg: Ikke mye lol :D

*Skal til å formulere en setning som beskriver veldig kort hva jeg driver med akuratt nå*

Random fyr avbryter: Ok! Jeg driver med bla bla bla bla bla

Har tenkt å bla bla! JEJEJE JEJEJAEO OAKEOAKEOK AEOKAOEK

 

WTF??!?!? Irriterende at folk skriver bare for å si hva de selv driver med.

Herregud, de kan jo vente til jeg SPØR i det minste.

 

Kunsten å føre en samtale er å kun snakke og spørre om hva den andre personen gjør.

Alle som får et spørsmål om feltet sitt blir jo glade for å svare på det.

Fordi dette kan de.

Det blir mer interessant for den andre parten.

Så man bør aldri snakke om seg selv.

 

I en naturlig samtale vil den andre personen da føle at samtalen handler for mye om seg selv. Derfor vil personen prøve å føre det over, og da får man snakket om seg selv så mye man vil.

Det er sjelden at folk er genuint interessert i det jeg har å si. Derfor sier jeg ikke noe til dem som handler om meg, med mindre de er gode venner, eller faktisk spør.

 

Det er kanskje ikke sånn alle mener man bør føre en samtale, men få liker å høre på folk som bare prater i vei om seg selv. Det blir bare respons som "ja, mhm, sant det, ja, fint det" om man ikke er interessert i det personen sier.

 

Men jaja, det er vel best å bare føre naturlige samtaler egentlig. :)

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

Jeg dret meg så jævlig ut på fest i kveld. Vi vorsa hos meg, så jeg var passe påvirket da vi kom, og jeg var velvillig til å hilse på alle og gjøre alt. Ei ukjent dame spurte om hun kunne låne mobilen min et kort øyeblikk, og det føltes veldig riktig å låne bort mobilen min akkurat da, så jeg ga den til henne. Hun ringte noen og jeg var uoppmerksom på hvor hun var, jeg brydde meg ikke i det hele tatt, så forsvant hun i et par timer. Da jeg ble klar i hodet igjen forsto jeg hvor dum jeg hadde vært. Mange hjalp meg med å forhøre seg om hvor den kunne være, men ingen visste. Da dama omsider kom tilbake til festen spurte jeg om jeg kunne få igjen mobilen min. "Nei, jeg lånte den bort til en fyr jeg tror heter Mikael. Den er lilla, ikke sant?" Nei, den er svart, for helvete! Folk har prøvd å ringe meg flere ganger, men ingen har fått noe svar. Nå forteller folk meg at dama ikke er helt klok, men det er for sent å stenge låvedøra når kua har stukket av.

Lenke til kommentar

http://msnno.starlounge.com/index.cfm?obje...&ocid=10020

 

HAHAHHA, HVA FAEN?!? BRYR FOLK SEG OM DETTE HER?

 

Det ser nå ikke ut som Taylor lar seg hefte at den ødelagte strømpebuksen så alt for mye. Taylor er ikke den som bryr seg så veldig mye om hva andre tror og mener – så denne lille fadesen tynger henne nok heller ikke så mye.
Endret av Sno
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...