Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Plutselig har jeg blitt en populær kar siden det nå renner inn forespørsler om å ha meg som venn på facebook, men dette er stortsett bare mennesker som jeg ikke kjenner i det hele tatt. Hva faen...?

 

Er jo status å ha størst mulig venneliste, virker det som.

Endret av SoapyAsHell
Lenke til kommentar
Folk som sier hjerneteppe istedenfor jernteppe. Greit nok at de kanskje aldri har lest det noe sted og hjerneteppe høres mer riktig ut, men de som faktisk er fast bestemt på at det er hjerneteppe og nekter å endre mening, selv etter å få litt historie fortalt, irriterer grådig mye.

Snakker du om jernteppe som *hmm, fra historien*? Eller det å miste helt løsningsmetoden til en oppgave eller svaret til et spørsmål?

Lenke til kommentar
ting som irriterer meg?

tja det er vel en av kjente tingene:

folk som skal betale i kassa med kronestykker :mad:

Er det ikke derfor man har sånne betalingsautomater? Jeg irriterer meg at jeg går med 112 kr i mynter, så jeg driter i at andre irriterer seg over at jeg betaler med de. De er like mye penger som alt annet.

Lenke til kommentar
At det ennå er 30 sek til How I met your mother er ferdig : (

 

Skru av TV-en hvis du ikke liker det du ser.

 

Trodde det het hjerneteppe, jeg. Kommer et teppe foran hjernen, så du ikke "ser" noe særlig.

 

"Jernteppet" var grensa mellom kapitalismen og kommunismen som gjekk frå Østersjøen til Adriaterhavet 1945-1989.

Lenke til kommentar

Bedre kjent som iron curtain. Et iron curtain var også et brannsikkert teppe av jern på teatere som ble senket mellom scenen og publikum.

 

Uansett hvilken av de to man mener betydningen stammer fra bryr jeg meg ikke, så lenge man ikke er fast bestemt på at det heter hjerneteppe og nekter å høre når jeg prøver å rette dem.

Lenke til kommentar
Så det er bedre at de skader en person eller et dyr enn en telefon? Kan jeg komme og denge deg neste gang jeg får en telefonsamtale jeg ikke liker?

 

Altså, det kan ikke være telefonen sin skyld, siden den ikke lever.

Den føler heller ikke smerte så det er ikke noe vits i å la aggresjonen gå utover den.

Det var det jeg mente.

 

Og det er selvfølgelig ikke greit å la aggresjonen gå utover noe som føler smerte heller.

De som ikke klarer å styre aggresjonen sin har egentlig store problemer.

De som har en diagnose er unnskyldt, det er ikke alltid de kan for det.

 

Men ellers må man bare ta tak i seg selv og skaffe seg mer kontroll.

Kommer an på situasjonen egentlig. Det er jo mye som kan gjøre folk forbanna, og det skjønner jeg.

Men det finnes ingen situasjoner der aggresjon eller sinne bidrar positivt.

Hvis man klarer å holde seg rolig takler man alle situasjoner bedre.

Lenke til kommentar
Folk som har sinneproblemer og slenger mobilen når det skjer noe som ikke skulle ha skjedd.

 

Hva faen? Hjelper det? Nei. Blir mobilen skadet? Ja.

Mobilen er ikke et levende vesen FFS. Hjelper fint lite.

 

 

haha . så det er bedre og slå et levende vesen istedet ? :p

 

ps. gjør det ikke med mobilen men tastaturen / musen har fått seg en karamell noen ganger ja :):p

Lenke til kommentar

Det er ikke bedre å slå et levende vesen, langt i fra.

Men det er mer poeng i det, siden det ville følt smerte, noe mobilen ikke ville gjort.

Det er selvfølgelig helt forbanna idiotisk, ondskapsfullt og helt unødvendig da. :p

Og jeg tar lang avstand fra å skade levende vesener samme hva.

 

ps. gjør det ikke med mobilen men tastaturen / musen har fått seg en karamell noen ganger ja :):p

 

Det er jo feil det også. Tastaturet og musa har ikke gjort noe som gjør at datamaskinen klikker. Du skulle åpnet kabinettet og slått prosessoren / harddisken /andre komponenter som kan ha skylda. :p

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...