Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har gjort tabben ved å si til mamma at jeg er forkjølet. Nå har hun mast i hele dag om at jeg bør kjøpe tamifly og gå til doktoren for å sjekke etter svineinfluensa. Jeg er bare tett i nesa! Altså en helt enkel vanlig forkjølelse, nesten ikke det engang.

 

Menmen hun bryr seg i hvertfall. Selv om det bare er litt irriterende til tider. :)

Lenke til kommentar

Irriterende når enkelte jenter slår seg eller tryner på en eller annen måte, og begynner å le som faen.

Prøver de å skjule at de har vondt eller?

 

Er selvfølgelig greit å se komisk på det, det er jo bare sunt.

Men det er sjelden at det er så artig at man begynner å hylflire.

 

Og greia er at de gjør det gjør det så ekstremt og overdrevet.

Ligger der og flirer i mange minutter. Herregud.

 

Ikke tolk meg feil her, hadde irritert meg hvis gutter hadde gjort det samme også.

Men jeg har aldri sett noen som har gjort det så. :p

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Irriterende når enkelte jenter slår seg eller tryner på en eller annen måte, og begynner å le som faen.

Prøver de å skjule at de har vondt eller?

 

Er selvfølgelig greit å se komisk på det, det er jo bare sunt.

Men det er sjelden at det er så artig at man begynner å hylflire.

 

Og greia er at de gjør det gjør det så ekstremt og overdrevet.

Ligger der og flirer i mange minutter. Herregud.

 

Då bør du møte jentene (nokre spesielle) i klassa mi. Ei som lo seg halvt ihel av ordet "felleskjøpet".

Som eit lite eksperiment sa eg til ein foran meg, slik at ho hørte det: "skal me ta oss ein tur på samvirket og bli samde om å fare på felleskjøpet slika t vi har noko felles?"

Ho datt nesten av stolen..

Lenke til kommentar

det nye fjæææsbuuk systemet. gaah noen som vet hvordan jeg får tilbake de gamle innstilignene? altså at det er bare "send en mld" "bilde og "legg til som... som dukker opp når man går på en annens facebook side eller når man søker opp? Ser at de har det samme, mens ftallet har bare legg til venn, bilde og send en melindg

Lenke til kommentar
Rånerdrittungene som satt på parkeringsplassen nedenfor og blendet folk på veien med laserpenn i går. Skulle ringe til snuten, men så kjørte de avgårde. Håper de kræsja.

Jeg fatter ikke hva som er galt med dem? folk som lyser opp på helikoptere og fly også, det er livsfarlig.

Lenke til kommentar
Men, du får sitte på diskusjon.no Jrmaster35? Fatter ikke hvorfor ikke lærerne dine har stengt internettet.

Ja faktisk, vi får lov å bruke internett under tentamen i år, så det er ganske bra. men de vet ikke akkurat så mye om ikt her på skolen uansett :p men vi har ikke lov med kommunikasjon, og det er litt merkelig siden vi kan bruke nette, vi har jo tilgang til nesten alt da. eneste jeg vet er sperret er vell Chat som er live.

Endret av Jrmaster35
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...