Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

faen ass...skulle hente pakke i DAG men neeeeeeeeeeeeeida..posten klarer ikke å ha nok ansatte til å sortere posten i dag. faen ta de idiotene

Ro deg neeed! Hvordan ville livet ditt vært uten den iherdige innsatsen disse menneskene viser daglig? Tenk på det og si meg hva du tror.

moral preken kan du holde uten for " Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*" DETTE IRRITERER MEG!nei jeg roer ikke meg ned. det er jævlig irriterende at de ikke klarer å ha nok folk på jobb til å faktisk gjøre det de skal. skal de ha post i butikk bør de kalre å sortere pakker på under 3 timer

 

livet mitt hadde fungert bra uten posten. men når jeg en skjelden gang benytter meg av de burde de gjøre jobben sin. de hadde ikke fått inn så mye pakker i dag. klarer jeg å kjære ribbe når jeg egentlig hadde stengt butikken , klarer de å sortere pakker også

Jeg skulle likt å sett deg uten posten.

Da kommer noen mye å tar over markedet. Alltid noen som er keen på å ta deres plass :)

Jeg mener uten postystemet generelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen ting som irriterer MEG grenseløst..

 

Det heter ikke "Hvem mobil skal jeg velge?" !! HVILKEN er ordet en skal bruke i denne setningen! Man sier vel ikke "Who phone should I choose?" WHICH.

 

Og folk som ikke bruker blinklys, spesielt i rundkjøringer! Det er så utrolig unødvendig å måtte stoppe helt opp, for så å se at vedkommende skulle ta første til høyre..

 

Og ang. bilkjøring: Slå av de s*tans tåkelysene når det er mørkt og du bruker nærlys/fjernlys!! Dette er kun lov å bruke på dagtid, og da i kombinasjon med parklys.

Jeg er sikker på at jeg blir å montere tåkelys på min bil som peker rett i fleisen på idiotene som blender meg. Disse slår jeg på når jeg møter deg med nevnte lys, og slår du på fjernlysene, ja så gjør jeg det samme... 2x55w xenon bør sette en støkk i deg! :yes:

Lenke til kommentar
enig gandulf :p jeg setter bare på langlyset med en gang jeg blir blennet :)

rein refleks med årene :grin: :grin: :grin:

 

Bra at vi er flere som irriterer seg over disse "bandittene" :!:

Folk driter regelrett i påbudet, skulle ønske at Onkel Politi hadde litt mer fokus på dette, samt ettermonterte xenon-lys i vanlige reflektorlamper (hvis de blender noe nevneverdig da).

Lenke til kommentar
overfladiske og lite tenkt gjennom kommentarer som

"Ta et sexy antrekk og sleng det på en feit jente, så vil hun se ut som en klovn"

ikke er jeg feit,men slike kommentarer irriterer meg. såkalte tynne mennesker som på liv og død alltid skal være "best

Dorian har rett, skjerp deg Estella :D

skjerper meg ikke !! la med da for pokker ha mine egene meninger. :mad: og den settningen og din irriterer meg

.

Lenke til kommentar

Må egentlig si meg litt enig med Quakecry igjen jeg.

 

Annet som irriterer: Ei som skriver i status meldingen på nettby "Noen som skal til harstad i morgen?". Også kommer en smart jævel og kommenterer "Ikke jeg for jeg skal kanskje til sverige"..

 

Enten så er fyren tilbakestående, eller så er han stolt over at han skal til sverige..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...