Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
faen ass...skulle hente pakke i DAG men neeeeeeeeeeeeeida..posten klarer ikke å ha nok ansatte til å sortere posten i dag. faen ta de idiotene

Ro deg neeed! Hvordan ville livet ditt vært uten den iherdige innsatsen disse menneskene viser daglig? Tenk på det og si meg hva du tror.

moral preken kan du holde uten for " Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*" DETTE IRRITERER MEG!nei jeg roer ikke meg ned. det er jævlig irriterende at de ikke klarer å ha nok folk på jobb til å faktisk gjøre det de skal. skal de ha post i butikk bør de kalre å sortere pakker på under 3 timer

 

livet mitt hadde fungert bra uten posten. men når jeg en skjelden gang benytter meg av de burde de gjøre jobben sin. de hadde ikke fått inn så mye pakker i dag. klarer jeg å kjære ribbe når jeg egentlig hadde stengt butikken , klarer de å sortere pakker også

Lenke til kommentar
faen ass...skulle hente pakke i DAG men neeeeeeeeeeeeeida..posten klarer ikke å ha nok ansatte til å sortere posten i dag. faen ta de idiotene

Ro deg neeed! Hvordan ville livet ditt vært uten den iherdige innsatsen disse menneskene viser daglig? Tenk på det og si meg hva du tror.

moral preken kan du holde uten for " Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*" DETTE IRRITERER MEG!nei jeg roer ikke meg ned. det er jævlig irriterende at de ikke klarer å ha nok folk på jobb til å faktisk gjøre det de skal. skal de ha post i butikk bør de kalre å sortere pakker på under 3 timer

 

livet mitt hadde fungert bra uten posten. men når jeg en skjelden gang benytter meg av de burde de gjøre jobben sin. de hadde ikke fått inn så mye pakker i dag. klarer jeg å kjære ribbe når jeg egentlig hadde stengt butikken , klarer de å sortere pakker også

Jeg skulle likt å sett deg uten posten.

Lenke til kommentar

bruker ikke posten så mye jeg lansi.pleier så og si bare handle i butikker som sakt... for de som ikke forstår at dette er irritasjons tråden bør kanskje ta en titt på overskriften en gang til... det har vært 100 før meg aom har klaget på posten, men utrolig nok må det alltid være meg som gjennomgår folk som må kommentere ting...*irritert*

 

aaaaaaarg kan ikke typen min snart lære seg å hjelpe til å rydde. har prøvd i 5 dager men alltid en unnskyldning

Lenke til kommentar
faen ass...skulle hente pakke i DAG men neeeeeeeeeeeeeida..posten klarer ikke å ha nok ansatte til å sortere posten i dag. faen ta de idiotene

Ro deg neeed! Hvordan ville livet ditt vært uten den iherdige innsatsen disse menneskene viser daglig? Tenk på det og si meg hva du tror.

moral preken kan du holde uten for " Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*" DETTE IRRITERER MEG!nei jeg roer ikke meg ned. det er jævlig irriterende at de ikke klarer å ha nok folk på jobb til å faktisk gjøre det de skal. skal de ha post i butikk bør de kalre å sortere pakker på under 3 timer

 

livet mitt hadde fungert bra uten posten. men når jeg en skjelden gang benytter meg av de burde de gjøre jobben sin. de hadde ikke fått inn så mye pakker i dag. klarer jeg å kjære ribbe når jeg egentlig hadde stengt butikken , klarer de å sortere pakker også

Jeg skulle likt å sett deg uten posten.

Da kommer noen mye å tar over markedet. Alltid noen som er keen på å ta deres plass :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...