Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Irriterer meg at jeg er syndebukken til paps, det var jeg som ødela sofaen, det er jeg som stikker av med all isen, det er jeg som roter på kjøkkenet og aldri gidder å rydde og jeg er en jævelunge.

 

 

Det er jeg og. Ganske kjedelig i lengden, ja.

 

Det er jeg også! Skal vi starte en klubb?

Lenke til kommentar
Noen andre som reagere på den talentløse musikk som kommer om dagene.

Hinter spesielt til Chris Lee - Talk to The Hand. Mer 'sløkket' sang har jeg ikke hørt på lenge.

Et av tegnende på at folk blir dummere og simplere. FRP er et annet tegn.

 

hvis ikk FRP vinner nå, går Norge under

 

Sann Mine Ord!

 

headUpAss.jpg

Lenke til kommentar

Jeg bryr meg ikke en dritt om politikk, men registerer at alle partiene er veldig opptatt av å rakke ned på FRP. Alle skal liksom ta dem. Hvorfor ikke fokusere på sin egen politikk? Hvis FRP er så ille som de skal ha det til, så må vel velgerne også se det? Burde ikke være nødvendig å fortelle velgerne det? Vi klarer å tenke selv. Det eneste partiet som ikke kritiserer FRP er FRP selv, men de kritiserer selvsagt andre... Hadde det vært ett parti som bare snakket om sin politikk og ikke negativt om andre, så skulle jeg faktisk respektere dem. Men den gang ei. Ingen av dere får min stemme.

Lenke til kommentar

Så dere mener altså velgerne er dumme? Det er jo det partiene indirekte gir uttrykk for når de hele tiden må sverte frp. Egentlig kunne de sagt det rett ut: "Hei dumme velgere, vi må bare gjøre dere oppmerksomme på én ting, siden dere ikke klarer å se det selv - dere må for all del IKKE stemme FRP - da går det dårlig med landet vårt!"

 

Vel velgerne er kanskje så dumme.

Lenke til kommentar
Noen andre som reagere på den talentløse musikk som kommer om dagene.

Hinter spesielt til Chris Lee - Talk to The Hand. Mer 'sløkket' sang har jeg ikke hørt på lenge.

Et av tegnende på at folk blir dummere og simplere. FRP er et annet tegn.

 

hvis ikk FRP vinner nå, går Norge under

 

Sann Mine Ord!

Morsom kar, du.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...