Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tar deg ikke seriøst.

 

Edit: Gidd klikke da :wee:

Jeg har faktisk dokumentasjon fra psykolog, men jeg kommer ikke til å legge slik sensitiv informasjon ut på nettet. Men hvis du ikke tror på meg så er det ditt problem.

 

EDIT: Og hvis du mener det jeg skreiv er å klikke, så burde du jaggu tenke deg om litt. Sånne som deg kan jeg lett gå skikkelig berserk på. Men en liten setning er ikke å klikke!

Endret av Gnålern
Lenke til kommentar
eid...

 

-

At juiceboksen er så jævlig "ustabil" når man tømmer opp i glassene. Kommer jo for lang sprut hele tiden! xD

:wee:

 

Jeg syns sånne videoer er smakløse!! Særlig for en som meg som faktisk har problem med sinne! (Og skal få behandling for det).

Kan også være en sånn hissigpropp når det gjelder ting som ikke vil samarbeide, kanskje også derfor jeg syntes det var ganske morsomt :!:

Lenke til kommentar
Jeg tar deg ikke seriøst.

 

Edit: Gidd klikke da :wee:

Jeg har faktisk dokumentasjon fra psykolog, men jeg kommer ikke til å legge slik sensitiv informasjon ut på nettet. Men hvis du ikke tror på meg så er det ditt problem.

 

EDIT: Og hvis du mener det jeg skreiv er å klikke, så burde du jaggu tenke deg om litt. Sånne som deg kan jeg lett gå skikkelig berserk på. Men en liten setning er ikke å klikke!

Det var da fælt hvor du tok deg nær av den filmen da! Det er humor..

Og hvis du "klikker" så lett bare ved å lese på et forum ville jeg revurdert behandlingen, og kanskje telle til 10.

Lenke til kommentar
eid...

 

-

At juiceboksen er så jævlig "ustabil" når man tømmer opp i glassene. Kommer jo for lang sprut hele tiden! xD

:wee:

 

Jeg syns sånne videoer er smakløse!! Særlig for en som meg som faktisk har problem med sinne! (Og skal få behandling for det).

Haha, jeg ler av folk som må ha hjelp angående sinnet sitt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...