Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Folk som absolutt skal ut på natta og kjøre tidenes mest høylytte firehjuling....

 

Ikke kjører dem lovlig heller tror jeg...

 

 

Og når man er i gang: Folk som leker poeter på nettby.. Nei, 0,00001% av alle diktene der er verdt å lese (Ikke at jeg er en stor fan av dikt heller da :p)

Endret av Applebee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Itavisens forum og dets brukere.

 

Føler med på denne. Vil bare tilføye at Itavisens journalister ofte legger opp til en jernedød debatt. Kan oppleves underholdene da.

 

 

En annen ting som irriterer meg grenseløst: Fanboys. Hater når noen ikke er reflekterte nok til å se to sider av en sak, og i dette tilfellet et produkt.

frustration.jpg

 

Flott.

 

En annen ting som irriterer meg grenseløst: Folk som konstant henger seg opp i skrivefeil og må påpeke dette på en måte som vises for hele forumet.

 

Enkelte steder har man ikke lov å gjøre en glipp.... :)

Lenke til kommentar
Itavisens forum og dets brukere.

 

Føler med på denne. Vil bare tilføye at Itavisens journalister ofte legger opp til en jernedød debatt. Kan oppleves underholdene da.

 

 

En annen ting som irriterer meg grenseløst: Fanboys. Hater når noen ikke er reflekterte nok til å se to sider av en sak, og i dette tilfellet et produkt.

frustration.jpg

 

Flott.

 

En annen ting som irriterer meg grenseløst: Folk som konstant henger seg opp i skrivefeil og må påpeke dette på en måte som vises for hele forumet.

 

Enkelte steder har man ikke lov å gjøre en glipp.... :)

Det er ikke noe personlig, det er bare at hele familien er lærere så det har kommet automatisk. Grammarnazi er jeg, men gjør også feil selv.

Lenke til kommentar
Kjenner ingen heller enda fra klassa

Hva med å gjøre noe med det? "Hei, jeg er robbern9292, hvem er du?"

 

Det er et stort problem jeg har... Jeg tør ikke. Syns det er flaut å menge meg med folk jeg ikke kjenner. Har småpratet såvidt, men ikke nok til at folk liksom henger med meg hvis du skjønner? Blir nok bedre etter litt prosjekter og gruppeting for komme i kontakt med folk håper jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...