Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sett deg i min situasjon. Jeg har akkurat satt i en fantastisk plate. Jeg har hørt introen og kommet skikkelig i stemmning samtidig som jeg koser meg med og checke filmer på en side, ja vi er alle forskjellige. Så får jeg en telefon om at det er rollespill og om jeg ikke kom. Det hgar seg visst sånn at når han nevnte igår at det ikke var rollespill sist gang så betydde det vist nok at det ble idag selv om Gamemasteren våres har reist til amerika og at vi skal begynne med nytt spill. Irriterende.

Lenke til kommentar
Itavisens forum og dets brukere.

 

Føler med på denne. Vil bare tilføye at Itavisens journalister ofte legger opp til en hjernedød debatt. Kan oppleves underholdene da.

 

 

En annen ting som irriterer meg grenseløst: Fanboys. Hater når noen ikke er reflekterte nok til å se to sider av en sak, og i dette tilfellet et produkt.

 

Edit.

Var litt kjapp med innlegget.

Endret av Woods
Lenke til kommentar
Itavisens forum og dets brukere.

 

Føler med på denne. Vil bare tilføye at Itavisens journalister ofte legger opp til en jernedød debatt. Kan oppleves underholdene da.

 

 

En annen ting som irriterer meg grenseløst: Fanboys. Hater når noen ikke er reflekterte nok til å se to sider av en sak, og i dette tilfellet et produkt.

frustration.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...