Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Skal for første gang faktisk KJØPE et album til digital nedlastning. Jada, legger i handlekurv og går videre. så tror du faen meg ikke dette kommer opp:

 

* Digital content can only be purchased if you have a UK credit/debit card billing address

MEN HVORFOR I SVARTE KAN JEG IKKE DET????????????????????? Forbanna aperegler. Folk sitter å sutrer over piratkopiering, så er det et helvete å få tak i litt ukjent musikk. Blir så jævla irritert.

Endret av thadon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du er med andre ord ikke særlig glad i dama di, og har mest lyst å bare være sammen med henne hvis du ikke har noe annet kjekt på tapeten?

 

Håper hun finner seg en skikkelig fyr som setter pris på henne neste gang.

Beklager visst innlegget kom ut feil(Fint å bli dømt over noen enkle innlegg på et forum. VI har ikke engang møttes...) jeg elsker henne overalt på jord.(Faktisk tenkt at dette er 'the one'.) Det kribler i magen og tærne hver gang jeg ser henne.

Men er ikke alltid jeg/vi har tid til hverandre.

Studiene hennes krasjer når jeg har fri, og jobben min krasjer når hun har fri.

Vi har det kjempe fint når vi er sammen, men at vi alltid må ut for å finne på noe gjør meg enda mer paff.

Ikke nok med at jobben er stress så må vi ut vandre blandt folk og kikke på ting.

 

Blir bare mer surr pga at jeg ikke klarer å forklare ordentlig. Så var det jo det med å være åpen med følelser også da. Hipp hurra.

 

 

eDit*

leifs.

Endret av prixmyo
Lenke til kommentar
snipp snapp

 

ja, jeg må ha misforstått . Leste bare

 

At madammen ikke klarer å forstå at jeg er en opptatt person som jobber til de mest banale tider og ikke alltid har tid/orker å snakke sammen....
.

 

Der kunnde det nemlig se ut som at du ikke orka/hadde tid til å snakke med henne, og DET syntes jeg hørtes ut som et trist forhold.

Lenke til kommentar
Vi lever i en uber-liberal verden nå for tiden vet du.

Apropos liberalisme og politikk: FRP irritererer meg, de sier det folk vil høre.

 

 

 

 

De lover bedre veier, bedre skoler blablabla. Så lover de mindre skatting og mer privatiserte bedrifter. Er det bare meg eller lukter jeg noe minus i budsjettet og oljefondet?

Lenke til kommentar
Tror ikke Frp skal bruke oljepengene til å kjøpe seg biler du.

Er ikke ''egoistisk'' og la dagens samfunn betale mindre skatt.

 

(ikke at jeg stemte på Frp da.)

Tenkte mer på at de rike slipper å betale så mye skatt, og at de da kan kjøpe seg biler med titalls liter sylindervolum og brenne av massevis av bensin med lav avgift.

 

Edit: Så kan vi toppe det hele med at fremtidlige generasjoner skal betale for dette både med tanke på fondet og miljøet.

 

 

 

 

 

hvem er de rike og hva indikerer at man er rik?

De som ikke er fattige, de som kjører store SUV-er og Lamborghinier, de som går rundt i sine pene sjorter og spiller polo etter cruiset i det fjerne østen. You name it.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...