Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Jeg vil definere litt mer nøyaktig enn LanSi, selv om jeg er enig i hans innlegg.

Jeg misliker sterkt Theister som tar relgion bokstavelig og ønsker å påvirke verden ut fra det.

Jeg irriterer meg også grenseløst over folk som missjonerer.

Og jeg tollererer ikke relgiøse som krever forskjellsbehandling. Neste gang jeg kommer over det vil jeg utrope at jeg er "pastafarian" og kreve å få tilsvarende forskjellsbehandling, som pasta dersom det er snakk om mat, eller å få gå i piratregalia om det er snakk om bekledning. (Jeg er ateist, men dette er da for å understreke poenget)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ting som irriterer er telefonselgere som ringer og vekker meg kl 10 på morningen.

Selfølgelig får jeg ikke sove mer så må væll stå opp å se god morgen norge. Jippi

 

 

Løsning; Det er jo bare å registere et forbud til de skal ringe på www.brreg.no. Enkelt og greit og hjelper mot 99%, nå finnes det faktisk noen dustefirmaer som slår opp i gule sider og plukker ut folk allikevel, dette kan du da protestere mot når de ringer. Det leder til den neste løsningen;

 

Alternativ løsning; Disse folka som ringer vet ikke en dritt om deg, så her kan du lage masse moro om du har en stuntkomiker i magen :dribble: Bare å google, så finner du masse artig å si. Før jeg fant ut at det gikk an å registrere seg mot sånt, pleide jeg å ta denne; "Åh, mora mi har nettopp dødd, trodde det var presten som ringte". Eller du kan ta den "nesten-avtale-før-du-leggerpå" leken, artig å se hvor mange ganger de tror det var feil på linja før de skjønner tegninga. "Jeg-skal-bare-trekke-kjelen-av-konfyren"-trikset er velkjent, dvs, bare legge tlf til side og se hvor lenge de gidder å vente :cool:

Lenke til kommentar

Voksne som tror de vet alt så jævli mye bedre enn ungdommen fordi de har noen år til på seg og "har vært i den perioden av livet og vet korsn d e" liksom!! spesielt når det ikke er verken foreldre eller lærere som tror de vet best, men andre folk som man vet kem e men ik bryr seg en dritt om!

Lenke til kommentar
Voksne som tror de vet alt så jævli mye bedre enn ungdommen fordi de har noen år til på seg og "har vært i den perioden av livet og vet korsn d e" liksom!! spesielt når det ikke er verken foreldre eller lærere som tror de vet best, men andre folk som man vet kem e men ik bryr seg en dritt om!

 

Dette er ikke noe nytt, sånn har voksne gjort i generasjoner. Om man blir mer trangsynte om årene eller det bare en hevn fra deres barndom vites ikke? Bare vent til ungene dine sier det samme om deg.....

Lenke til kommentar

Det irriterer så grådig at jeg akkurat rakk å bli virkelig glad i ei før hun slutta på skolen og dro hjem igjen uten å si ifra en gang (Folkehøyskole, så vi bor her). Fikk vite det av andre akkurat i tide til å få pratet litt. Så lenge siden sist jeg var skikkelig glad i noen, også forsvinner hun like fort...

 

Jeg vet, flere fisk i havet osv, men hun var så forbanna herlig på alle måter. Faen ta kjærlighet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...