Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kompis av meg som plutslig har begynt å røyke og alltid skal ha meg til å skaffe for han fordi han ikke tør å spørre folk selv. Verste er at han våger å bli sur på meg når jeg sier at jeg ikke gidder å skaffe til han lengre, hadde nettopp en helt fucka samtale med han på msn ,gaaah!

 

Edit: Og så "truer" han meg med å ikke komme til meg vis jeg ikke skaffer til han, han tar seg selv så høytidlig...jeg hadde jo ikke invitert han en gang. Til slutt sier han "kommer vis jeg gidder å gå" (det tar sånn 5min) hadde bare lyst til å si "sa jeg at du kunne komme?"

 

okok emo off..

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

emo off? eller klaget over venner? uansett it's all cool now

 

når du har noen på besøk å bare chiller mens spotify listen din(MIN alstå) står på i bakgrunnen med passlig voulm og variert musikk så skal folk alltid bare endre en sang og sette volumet på fult, det verste er at de ofte går i sin egen fuckings spille liste(som ligger på minbruker på gunn av den share tingen) å velger en sang der og lar den stå på spille lista si, mens de nyter sin egen musikk som ofte bare har så og si en sjanger som metal eller hip hop faen ass. Så klart skal de alltid ha ...

 

sånn fant noe her

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...